خبرگزاری کار ایران

مُهر تروریسم بر پیشانی آمریکا زده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۵۶۹

آمریکا بداند ۳۴ سال است که انقلاب کرده ایم و ۳۳ سال است که در تحریم هستیم با این وجود درآمد جمهوری اسلامی سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار و بدهی آن ۳۰ الی ۳۵ هزار دلار است اما ایالت متحده ۴ برابر بودجه سالیانه خود به میزان ۱۷ تریلیون دلار بدهکار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: تروریسم بالذات، ام الفساد، شیطان بزرگ و مستکبر چهار ویژگی ننگ بر پیشانی آمریکا زده شده است و برای همیشه بر آنها خواهند ماند.

به گزارش ایلنا، علیرضا خسروی امروز در نطق میان دستورخود در صحن علنی مجلس گفت: در صورت مراوده با آمریکا تنها ۵ درصد از مشکلات ما حل می شود، نه دست ما در زیر ساتور آنها است و نه مشکلات ما با رابطه با آمریکا حل می شود، اکنون آمریکایی ها متوجه شدند با حریفی قدرتمند و جوانی کم تجربه ولی قدر مواجه هستند و دست به هر اقدامی برای جلوگیری از پیشرفت های ایران می زدند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از ۳۴ سال از گذشت انقلاب نشان داده ایم هنوز در موضع قدرت هستیم و با رویکرد های متفاوت در دولت های مختلف بازهم این موضع قدرت خود را حفظ کرده ایم.

وی با مقایسه میزان بودجه و بدهکاری ایران و آمریکا، تاکید کرد: آمریکا بداند ۳۴ سال است که انقلاب کرده ایم و ۳۳ سال است که در تحریم هستیم با این وجود درآمد جمهوری اسلامی سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار و بدهی آن ۳۰ الی ۳۵ هزار دلار است اما ایالت متحده ۴ برابر بودجه سالیانه خود به میزان ۱۷ تریلیون دلار بدهکار است.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: اگر ایالت متحده می توانست کاری بکند چرا وضعیت یونان اینچنین است آیا بونان اسراییل را به رسمیت نشناخته است؟ اگر ایران خودرو و سایپا در تحریم هستند کارخانه فورد که در تحریم نبود پس چرا به این وضع گرفتار است؟

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص آمریکا گفت: تروریسم بالذات، ام الفساد، شیطان بزرگ و مستکبر۴ ویژگی ننگ بر پیشانی آمریکا زده شده است و برای همیشه بر آنها خواهند ماند. امروز ۲۵ میلیون سایت مستهجن در آمریکا فعالیت می کند به طور میانگین برای هر ۱۳ نفر یک سایت وجود دارد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار جزوه نهضت آزادی در خصوص پایان دادن به جنگ تحمیلی گفت: باید پرسید کدام پیروزی و دستاوردی را می توانید نشان دهید که بدون مقاومت در برابر زورگویان به دست آمده است.

وی تصریح کرد: سال‌ها پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن شاهد وجود افرادی بوده ایم که با قیافه حق به جانب نسخه سازش در برابر قدرت زورگوی استکباری خصوصا آمریکا را می پیچند.

خسروی با بیان اینکه تهدید اصلی که از سالهای اول انقلاب در برابر ایران بوده است تحریم است، گفت: در طول تاریخ همیشه جبهه باطل از محاصره و تحریم و اخیرا جنگ اقتصادی استفاده کرده است و درون زایی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید می کنند ناظر بر این است که بتوانیم این آسیب ها را بپوشانیم همانطور که در بحثانرژی هسته ای و سامانه موشکی و سلول های بنیادی از صفر شروع کرده ایم و به اینجا رسیده ایم چطور ممکن است در مباحثی مثل دارو نتوانیم نیازهای خود را تامین کنیم.

وی در ادامه به ابراز بخش از مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: از ستاد سوخت می خواهم در مورد از رده خارج کردن موتورسیکلت های ۱۰ سال به بالا تمهید جدی بیندیشد و از از وزیر مخابرات در خصوص احقاق حق کارگزاران مخابرات روستایی در خصوص مشخص کردن قرار دادهای آنها می خواهم چاره ای بیندیشد.

عضو کمیسیون عمران افزود: از وزیر کشاورزی در خصوص خشکسالی بی سابقه و مشکلات دامداران می‌خواهم در خصوص مبادله گوشت با علوفه اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز