خبرگزاری کار ایران

اشرف بروجردی:

در ۸ سال گذشته فضای رکود، یأس و ناامیدی در جامعه حاکم بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۲۲

استفاده از ظرفیت جوانان می‌تواند ذهنیت جامعه را از وجود شائبه‌ها پاک کند چراکه جوانان ما همواره در ۸ سال گذشته متهم بودند در تقابل با ارزش‌ها قرار دارند، فرهنگ هر جامعه را همین جوانان می‌سازند و اینها هستند که آینده را تأمین می‌کنند.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات تاکید کرد: در ۸ سال گذشته ما فضای رکود، یأس و ناامیدی در جامعه حاکم بود و جوانان انگیزه کمی نسبت به آینده و احساس غیرموثر بودن در سرنوشت کشور را داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اشرف بروجردی در مراسم افطاری شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب با اشاره نقش جوانان در انتخابات سال گذشته گفت: جوانان می‌توانند نقش بالایی در رشد و تعالی جامعه و کشور داشته باشند و امیدوارم تلاش‌هایشان مثمر ثمر باشد.

وی با یادآوری شرایط کشور در ۸ سال گذشته اظهار داشت:: در ۸ سال گذشته ما فضای رکود، یأس و ناامیدی در جامعه حاکم بود و جوانان انگیزه کمی نسبت به آینده و احساس غیرموثر بودن در سرنوشت کشور را داشتند و که این ضربه ضربه بزرگی به کشور و می‌توانست زمینه فروپاشی جامعه را فراهم کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه جامعه باید از ظرفیت جوانان استفاده بکند، یادآور شد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند ذهنیت جامعه را از وجود شائبه‌ها پاک کند چراکه جوانان ما همواره در ۸ سال گذشته متهم بودند در تقابل با ارزش‌ها قرار دارند، فرهنگ هر جامعه را همین جوانان می‌سازند و اینها هستند که آینده را تأمین می‌کنند.

بروجردی ادامه داد: اولین گام برای رسیدن به اهداف مشترک برخورداری از سازماندهی و تشکیلات است که می‌تواند به جوانان برای رسیدن به خواسته‌هایشان کمک کند.

عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با اشاره به تغییر در ساختار کشور تصریح کرد: جامعه امروز ما دچار تحول شده است. جامعه در گذشته قومیتی بود اما امروز با هم بودن و در کنار هم بودن با ملیت‌های مختلف می‌تواند کارساز باشد پس این یک فرصت است و نمی‌توان به چشم تهدید به آن نگاه کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام، علیرضا علوی‌تبار روشنفکر دینی، سعید الله‌بداشتی دستیار جوان مشاور عالی رئیس جمهور، احمد حکیمی‌پور عضو شورای شهر تهران و دبیرکل حزب اراده ملت ایران، جهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازنندگی، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازنندگی، رضا قلی‌زاده و عزت‌الله تقواییان دبیرکل و رئیس کمیته سیاسی مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی، داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری و نماینده ادوار مجالس هفتم و هشتم و علی محمد غریبانی و تعدادی دیگر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز