خبرگزاری کار ایران

منصوری در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدامات افراطیون مجلس محبوبیت خاتمی را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۴۲

افراطیون مجلس تلاش می‌کنند تا دستگاه‌های قانونی را تحت فشار قرار دهند / طیف افراطی مجلس تلاش می‌کنند با هر حمایتی که موجب تقویت دولت یازدهم شود، مقابله کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: افراطیون مجلس تلاش می‌کنند تا دستگاه‌های قانونی را تحت فشار قرار دهند اما با این اقدامات نه تنها از تاثیرات بسزای خاتمی در فضای عمومی کشور کاسته نمی‌شود، بلکه قطعا بر محبوبیت وی نیز افزوده خواهد شد.

آذر منصوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مطرح شدن بحثممنوع‌التصویر، ممنوع‌البیان و ممنوع‌الخروج بودن خاتمی در مجلس گفت: به طور طبیعی آنچه در رفتار افراطیون در مواجهه با سیدمحمد خاتمی چه در دوران ریاست جمهوری وی و چه پس از آن مشاهده کردیم رفتارهای حذفی و تنگ‌نظرانه بوده که به نظر من این رفتارها ناشی از تاثیر خاتمی در فضای جامعه و دید مثبت افکار عمومی نسبت به شخصیت او است.

وی افزود: گروه‌های تندرو با توجه به این تاثیرگذاری از همه امکانات بهره می‌گیرند که چه به صورت ایجاد جنگ روانی و چه از طریق فشار بر دستگاه‌های قانونی از این تاثیرگذاری کم کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه این رفتارهای تنگ‌نظرانه از سوی افراطیون پدیده تازه‌ای نیست گفت: در پیشینه گذشته رفتار این افراد نیز از این جنس تخریب‌ها بسیار دیده شده اما در شرایط فعلی به ویژه پس از دولت یازدهم آنچه در مواضع سیدمحمد خاتمی دیده شد حمایت تام و تمام وی از دولت روحانی بود که قطعا این مساله بر فضای عمومی جامعه نیز تاثیر خود را گذاشته است.

منصوری با اشاره به اینکه طیف افراطی مجلس این روزها به هجمه‌های خود علیه دولت شدت داده‌اند گفت: آنها تلاش می‌کنند با هر حمایتی که موجب تقویت دولت یازدهم شود، مقابله کنند و طبیعی است که با تاثیرگذاری خاتمی در فضای عمومی و بدنه اجتماعی دولت روحانی سعی می‌کنند از این اهرم برای ضربه زدن به دولت روحانی و حذف خاتمی حداکثر بهره را داشته باشند.

وی افزود: علی‌القاعده با توجه به آنچه به صراحت در قانون به آن اشاره شده چنین اظهاراتی باید از پشتوانه قانونی لازم برخوردار باشد اگر شورای عالی امنیت ملی در مقطعی چنین تصمیمی را گرفته باید روشن و مشخص این تصمیم را به شخص خاتمی ابلاغ می‌کردند. در صورتی که تا جایی که بنده اطلاع دارم هیچ مصوبه و تصمیمی که جنبه ابلاغی داشته باشد در این خصوص وجود ندارد.

منصوری خاطرنشان کرد: به اعتقاد من و با توجه به رویکرد افراطیون مجلس آنها تلاش می‌کنند تا دستگاه‌های قانونی را در این مورد تحت فشار قرار دهند تا این مساله تاثیر منفی در فضای عمومی کشور از جهت ایجاد شکاف بین دولت و ملت بر جای بگذارد اما با این اقدامات نه تنها از تاثیرات بسزای خاتمی در فضای عمومی کشور کاسته نمی‌شود بلکه قطعا بر محبوبیت وی نیز افزوده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز