خبرگزاری کار ایران

شریعت نژاد در تذکر شفاهی:

ارائه تسهیلات کم بهره بانکی به کشاورزان یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۳۳

به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل بزرگراه تهران شمال که ۱۸ سال از آغاز به ساخت آن می‌گذرد اقدام کنند و همچنین به مشکلات موجود در روکش جاده های تنکابن و عباس آباد رسیدگی کند.

نماینده مردم تنکابن در مجلس گفت: رئیس جمهور زمینه ارائه تسهیلات کم بهره و استمهال وام های کشاورزان شهرستان های تنکابن و عباس آباد را فراهم کند.

به گزارش ایلنا، شمس‌اله شریعت نژاد نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به تسریع در ارائه تسهیلات کم بهره و استمهال وام های کشاورزان شهرستانهای تنکابن و عباس آباد در غرب مازندران که در اثر بارش برف متحمل خسارت شده اند تذکر می‌دهم.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل بزرگراه تهران شمال که ۱۸ سال از آغاز به ساخت آن می‌گذرد اقدام کنند و همچنین به مشکلات موجود در روکش جاده های تنکابن و عباس آباد رسیدگی کند.

شریعت نژاد ادامه داد: به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تعطیلی طرح جنگل داری در شمال کشور تذکر می‌دهم به دلیل اینکه تاکنون هیچ دلیلی مبنی بر بی نتیجه بودن این طرحها عنوان نشده است.

وی گفت: به رئیس جمهور در خصوص رفع موانع گردشگری و توسعه این صنعت در شهرستان رامسر تذکر می‌دهم همچنین درخواست دارم به مشکلات موجود در حوزه میراثفرهنگی این شهرستان رسیدگی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: به وزیر بهداشت و درمان در خصوص رسیدگی و تسریع در تکمیل بیمارستان فوق تخصصی تنکابن، بیمارستان عباس آباد و درمانگاه شهرهای عباس آباد و خرم آباد تذکر می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز