خبرگزاری کار ایران

جعفری در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر علوم یک ماه به عقب افتاد / ابوترابی‌فرد و حدادعادل پیگیر خواسته‌های استیضاح‌کنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۸۴

در این جلسه نمایندگان خواسته‌ها، مطالبات و نگرانی‌های خود را بیان کردند و وزیر علوم نیز به تعدادی از خواسته‌ها و نگرانی‌ها پاسخ داد و مقرر شد ایشان خواسته‌های استیضاح‌کنندگان را ظرف یک ماه اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اعلام به تاخیر افتادن روند استیضاح وزیر علوم، ‌ از تشکیل کمیته‌ای با حضور محمدحسن ابوترابی فرد و غلامعلی حدادعادل برای رسیدگی بر مطالبات استیضاح‌کنندگان خبر داد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه هیات رئیسه مجلس با وزیر علوم و نمایندگان متقاضی استیضاح گفت: این جلسه در یک فضای صمیمی و تعاملی عصر امروز با حضور رئیس مجلس، ‌ نواب رئیس و آقای حدادعادل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان خواسته‌ها، مطالبات و نگرانی‌های خود را بیان کردند و وزیر علوم نیز به تعدادی از خواسته‌ها و نگرانی‌ها پاسخ داد و مقرر شد ایشان خواسته‌های استیضاح‌کنندگان را ظرف یک ماه اجرایی کند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای با حضور ابوترابی و حدادعادل خبر داد و اظهار داشت: ‌این کمیته قرار است با هر هفته با وزیر علوم دیدار داشته باشند تا ببینند که وزیر علوم چقدر خواسته‌ها را را پاسخ داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز