خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

مستکبران می‌خواهند با مهجوریت قرآن بر کشورهای اسلامی مسلط شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۹۸

یکی از اموری که در جهت تربیت نیروی انسانی باید انجام دهیم توجه به تربیت و آموزش علوم قرآنی و توسعه فعالیت های قرآنی است. در نیروی زمینی ارتش با همت اداره عقیدتی سیاسی و فرهیختگان این نهاد، توسعه فعالیت های قرآنی در کلیه سطوح پایور و کارکنان وظیفه و همچنین خانواده ها به خوبی در حال انجام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن نخوانند و یا اگر خواندند، چیزی از آن نفهمند.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی قرآنی این نیرو با تشکر از اهتمام و جدیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در توسعه فعالیت های قرآنی، برنامه‌های ارتش در حفظ، قرائت و بسط و توسعه فعالیت های قرآنی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توجه به قرآن، انگیزه کارکنان نیروی زمینی ارتش را دوچندان کرده است.

وی یکی از محورهای اصلی که نیروی زمینی به آن توجه دارد را تقویت بنیه‌های اعتقادی و ایمانی کارکنان دانست و گفت: خداوند را شاکریم که در ماه رمضان و ماه بهار قرآنی و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

وی با اشاره به برخی دلایل مهجوریت قرآن و ریشه یابی این موضوع افزود: تنبلی بعضی از مسلمانان و توطئه های معاندین و مستکبران از جمله دلایل مهجوریت قرآن است. مستکبران می خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی مسلمانان قرآن نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند.

پوردستان ادامه داد: یکی از اموری که در جهت تربیت نیروی انسانی باید انجام دهیم توجه به تربیت و آموزش علوم قرآنی و توسعه فعالیت های قرآنی است. در نیروی زمینی ارتش با همت اداره عقیدتی سیاسی و فرهیختگان این نهاد، توسعه فعالیت های قرآنی در کلیه سطوح پایور و کارکنان وظیفه و همچنین خانواده ها به خوبی در حال انجام است.

وی گفت: توجه به امور قرآنی، انگیزه نیروهای این نیرو را دوچندان کرده است و امروز هدف از افتتاح این مرکز این است که کارکنان و خانواده های آنها بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: امیدواریم نیروی زمینی بتواند با توجه به نامگذاری امسال به جهاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، در بسط و توسعه فعالیت های قرآنی به وظایف خود عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز