خبرگزاری کار ایران

قره‌سید رومیانی در گفت‌وگو با ایلنا:

آقاتهرانی رئیس کمیسیون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۷۵

در این انتخابات، حجج‌الاسلام سالک و غضنفرآبادی به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و بنده نیز به عنوان سخنگو منتخب شدم. / آقایان سیدمرتضی حسینی و محمدحسن ابوترابی به عنوان دبیران کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از انتخاب حجت‌الاسلام آقاتهرانی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

میرهادی قره‌سید رومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات طرح آیین‌دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح اعاده شده از شورای نگهبان است که شورا ایراداتی به این لایحه گرفته که برخی از مواد آن در جلسه امروز رفع ایراد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و اظهار داشت: در این انتخابات، حجت‌الاسلام آقاتهرانی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انتخاب شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس افزود: در این انتخابات، حجج‌الاسلام سالک و غضنفرآبادی به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و بنده نیز به عنوان سخنگو منتخب شدم.

قره‌سید رومیانی در پایان افزود: همچنین آقایان سیدمرتضی حسینی و محمدحسن ابوترابی به عنوان دبیران کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز