خبرگزاری کار ایران

جلالی‌زاده در واکنش به تذکر نمایندگان برای ممنوع البیان کردن خاتمی:

برخی از تذکرات نمایندگان مجلس توهین به ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۱۵

بهتر از این نمایندگان لحظاتی از هوای خنک مجلس بیرون آیند و از مردم نظرخواهی کنند که مشکلات مردم چیست و چقدر در راستای حل مشکلات آنها گام برداشتند و بپرسند که چه کسی در قلب مردم حضور دارد.

یک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از تذکرات نمایندگان، توهین به ملت و رای مردم و تخریب سرمایه‌های اجتماعی و نمادین کشور است.

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی بر اهتمام جدی وزارت دادگستری در اجرای حکم ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البیان بودن آقای خاتمی توسط قوه قضائیه گفت: اگر در کشوری دموکراسی و قوانین اخلاقی حاکم باشد، باید به هر حزب و جریانی به اندازه ظرفیت و پایگاه اجتماعی‌اش بها داد.

وی با تاکید بر اینکه تربیون مجلس، تریبون ملت است اظهار داشت: مجلس باید صدای ملت باشد و خواست و مطالبات آنها را بیان کند اما امروز با توجه به انتخاب آقای روحانی که نشان‌دهنده خواست مردم است، مشاهده می‌کنیم که برخی از نمایندگان که با حمایت از جریان‌های خاصی بر روی کار آمدند، امروز با استفاده از تریبون مجلس، صدای ملت نیستند و فکر می‌کنند که صدای آنها، صدای ملت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به جایگاه و موقعیت خاتمی در جامعه تصریح کرد: بهتر است این نمایندگان لحظاتی از هوای خنک مجلس بیرون آیند و از مردم نظرخواهی کنند که مشکلات مردم چیست و چقدر در راستای حل مشکلات آنها گام برداشتند و بپرسند که چه کسی در قلب مردم حضور دارد.

جلالی‌زاده در پایان تاکید کرد: این تذکرها، توهین به ملت و رای مردم و تخریب سرمایه‌های اجتماعی و نمادین کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز