خبرگزاری کار ایران

هروی در تذکر شفاهی:

مهاجرت به شهرهای بزرگ در کمین است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۴۶

پروژه های نیمه تمام شهرستان قائنات و زیرکوه مانند فولاد قائنات، کتابخانه، شهرک های صنعتی و… متاسفانه رها شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از کمبود آب شرب در حوزه انتخابیه اش گفت: متاسفانه غفلت و بی توجهی از خشکی قنوات منجر به مهاجرت به شهرهای بزرگ می‌شود.

به گزارش ایلنا، جواد هروی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو با انتقاد از بحران آبی که در حوزه انتخابیه‌اش رخ داده گفت: بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه بنده دچار خشکی قنوات شده اند و باید با تانکر آبرسانی آب شرب به آنها صورت گیرد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل بحران آب در خراسان جنوبی فقط یک مقوله نیست بلکه تبعات منفی بسیاری دارد افزود: از جمله تبعات معضل بحران آب مهاجرت مردم به سایر مناطق است.

وی ادامه داد: نمایندگان شهرهای بزرگ توجه داشته باشند که اگر مهاجرت مناطق محروم اگر آغاز شود دامن آنها را نیز خواهد گرفت و حاشیه نشینی فلج کننده را برای شهرهای بزرگ در پی خواهد داشت.

هروی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: گویا از نقشه جغرافیایی وی استان های شرقی کشور حذف شده و گویی مردم خراسان جنوبی حق داشتن راه ریلی یا اتوبان را با وجود تصویب طرح راه آهن این استان هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر درمان، آموزش و پزشکی در جهت رسیدگی عادلانه و توزیع امکانات و تجهیزات پزشکی در شهرستان های قائنات و زیرکوه گفت: ما در این دو شهرستان هنوز هیچ بیمارستان مستقلی نداریم و بیمارستان شهدای قائن نیز بسیار فرسوده است.

وی ادامه داد: پروژه های نیمه تمام شهرستان قائنات و زیرکوه مانند فولاد قائنات، کتابخانه، شهرک های صنعتی و… متاسفانه رها شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان گفت: گمرک یزدان که در سال ۸۴ رتبه اول صادرات کشور را داشته متاسفانه با بی توجهی مسئولان متروکه شده امید است با توجه مسئولان زمینه فعالیت مجدد این گمرک را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز