خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در تذکر شفاهی:

پذیرش محدودیت قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۴۲

یکی از لازمه های ورود به برنامه ششم توسعه کشور توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است، باید به نحوی برنامه ریزی شود که در آینده موضوعاتی مانند اشتغال و ازدواج جوانان حل و فقر در جامعه ریشه کن شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می توان زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم و مشکلات ناشی از فقر را رفع کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام بیرانوند در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکرشفاهی گفت: ایران مدافع مظلومان جهان است بنابراین تلاش های آمریکا برای محدودسازی ایران و همچنین ایجاد اختلاف بین مسلمانان محکوم است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروگاه بوشهر به ۱۰ هزارسانتریفیوژ نیاز دارد بنابراین پذیرش محدودیت قابل قبول نیست و نباید فراموش کرد که رؤیای افراد خسته از مجاهدت محقق نخواهد شد.

بیرانوند افزود: در جلسه شورای اداری به رئیس جمهور گفتم که حاضر به کمک در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم بنابراین باید به این موضوعات رسیدگی شود.

وی ادامه داد: یکی از لازمه های ورود به برنامه ششم توسعه کشور توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است، باید به نحوی برنامه ریزی شود که در آینده موضوعاتی مانند اشتغال و ازدواج جوانان حل و فقر در جامعه ریشه کن شود.

بیرانوند گفت: با برگشت فرماندار استعفا داده بروجرد مشکلی نداریم بنابراین از رئیس جمهور می خواهم که دستور دهد فرماندار به بروجرد باز گردد.

وی افزود: از رئیس جمهور می خواهم که دستور دهد سدهای مورد نیاز حوزه انتخابیه ام تکمیل و احداثشود تا مشکل کمبود آب شرب حل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وزرای اطلاعات و کشور می خواهم که مانع خروج از کشور، متهمان به فساد در پرونده های نفتی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز