خبرگزاری کار ایران

فریدونی در تذکر شفاهی:

وزیر راه و شهرسازی به وضعیت نامساعد جاده‌های اصلی فیروزآباد پایان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۲۱

از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر می کنم و از آنها می خواهم در دفاع از حقوق مردم و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نهایت دقت را انجام دهند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراش بند، قیر و کارزیندر در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی به وضعیت نامساعد جاده های اصلی منطقه فیروزآباد رسیدگی کند تا از بروز حوادثرانندگی جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، نادر فریدونی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر می کنم و از آنها می خواهم در دفاع از حقوق مردم و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نهایت دقت را انجام دهند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراش بند، قیر و کارزیندر در مجلس شورای اسلامی افزود: به وزیر راه و شهرسازی تذکر می دهم که به بی توجهی در وضعیت احداثجاده های اصلی فیروزآباد، فراش بند و جاده های منتهی به عسلویه رسیدگی کند.

وی ادامه داد: فیروزآباد گلوگاه ورودی استان فارس و دروازه ورود به شهرهای جنوبی کشور محسوب می شود وبا توجه به این موضوع هزاران ماشین از جاده های منطقه عبور می کنند که به دلیل مشکلات جاده ای و نبود زیر ساخت لازم سالانه هزاران تصادف در این جاده ها رخ می دهد.

فریدونی گفت: به علت مشکلات در جاده های حوزه انتخابیه ام شاهد تلفات جانی بسیاری هستیم به طوری که در یک روز نماز میت ده جوان را خوانده ام بنابراین وزیر راه و شهرسازی سریعا باید به این مسائل رسیدگی کند.

وی با انتقاد از روند طولانی شدن زمان ساخت جاده های منطقه فیروزآباد گفت: در سال گذشته سه نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی قول هایی به مردم منطقه دادند که به وضعیت جاده ها رسیدگی می شود این موضوع در حالی است که هیچ اتفاق عملیاتی تا کنون رخ نداده است و در نتیجه این ضعف ها دیروز عصر بر اثر تصادف اتوبوس جان ۵ نفر گرفته شد بنابراین آخوندی باید سریعا به این وضعیت رسیدگی کند.

فریدونی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن منطقه پارس جنوبی در جنوب کشور از وزیر نفت می خواهم که با وزیر راه و شهرسازی هماهنگی انجام شود که وضعیت جاده های منطقه ارتقاء یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: از وزرای صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی می خواهم که به وضعیت صیفی‌کاران خسارت دیده منطقه رسیدگی کنند و دستورهایی برای تعویق بازپرداخت وام کشاورزان صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز