خبرگزاری کار ایران

مفتح در تذکر آیین نامه ای مطرح کرد:

ضرورت ارجاع طرح بازنشسته کردن روستاییان در سن بازنشستگی به کمیسیون بهداشت برای بررسی بیشتر

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۹۲

طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می نمایند برای بررسی های بیشتر باید به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارجاع داده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکر آیین نامه ای گفت: براساس ماده ۱۴۳ آیین نامه داخلی مجلس طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می نمایند برای بررسی بیشتر باید به کمیسیون بهداشت و درمان ارجاع شوند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی مفتح در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده ۱۴۳ گفت: طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می نمایند برای بررسی های بیشتر باید به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارجاع داده شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آیین نامه در بررسی طرح های یک شوری عنوان می شود که اگر کمیسیون مربوطه نظر بر رد طرح یا لایحه ای داشته باشد که کلیات آن به تصویب رسیده باید طرح مذکور به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شود.

باهنر در پاسخ به تذکر آیین نامه ای گفت: این تذکر درباره طرح ها و لوایح عادی صدق می کند و در بررسی طرح های یک فوریتی و دو فوریتی چاره ای جز بررسی یک شوری طرح مذکور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز