خبرگزاری کار ایران

قنبری در همایش «دل‌آرامیم»: / تکرار /

در خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود / خلاء رسانه‌ای دولت ضرورتی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۵۱

این اقلیت که تمام رای آن‌ها چهار میلیون بیشتر نبود، رییس‌جمهوری را که رای اکثریت را داشته، کنار می‌گذارند و می‌گویند ما نماینده ملتیم. در حالی که دشمنی اصلی آن‌ها با ملت و خواست ملت است و ریاکارانه دنبال رای ملت هستند تا به قدرت برسند!

یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه در خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود، ابراز داشت: این بزرگترین ظلم به ملت است که در کرسی های خانه ملت از منافع حزبی و جناحی شان حرف می زنند ولی حرفی از خواست مردم نمی شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش قنبری در همایش «ما دل‌آرامیم» با بیان اینکه ما دلواپس دلواپسان هستیم، گفت: دلواپسان چه کسانی هستند؟ آقای روحانی بحثخوبی داشتند مبنی بر اینکه با شناسنامه حرف بزنید و هر کس با نام ملت و مردم حرف نزند.
وی ادامه داد: اشکال ندارد که عده‌ای دلواپس باشند ولی بگویند آنها چه کسانی هستند و از جانب مردم حرف نزنند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه من به عنوان استاد علوم سیاسی هیچ واژه علمی برای دلواپسان نتوانستم پیدا کنم، اظهار داشت: من برای این افراد واژه پرروهای سیاسی را ساخته‌ام آنها ۴ میلیون رای بیشتر نداشتند و از جانب ملت حرف می‌زنند و رئیس جمهوری را که از جانب ملت انتخاب شده کنار می‌گذارند و از هر تریبونی انواع هتاکی‌ها را می‌کنند.

نماینده مردم ایلام در مجالس هفتم و هشتم تاکید کرد: دشمنی اصلی آنها با رای و خواست مردم است اما ریاکارانه برای رسیدن به مقاصدشان به دنبال رای مردم هستند ولی هیچ توجهی هم به خواست و نفع مردم ندارند.

قنبری با بیان اینکه دلواپسان معلوم نیست که سال‌های قبل کجا بودند، تصریح کرد: وقتی تحریم می‌شدیم چرا این عزیزان دلواپس نمی‌شدند؟ وقتی که کاسبان تحریم پیدا شدند و میلیاردی به جیب خودشان زدند، ‌ دلواپس نشدند آیا آنها دلواپس ملت هستند یا دلواپس کاسبی‌های میلیاردی‌شان که در حال از بین رفتن است و یا دلواپس پست‌هایی هستند که با رای نه مردم به آنها در حال گرفته شدن است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه در خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود، ابراز داشت: این بزرگترین ظلم به ملت است که در کرسی‌های خانه ملت از منافع حزبی و جناحی شان حرف می‌زنند ولی حرفی از خواست مردم نمی‌شود و آنها به ناحق بر این کرسی‌ها تکیه زده‌اند و مردم باید آگاهانه با این مکانیزم در انتخابات بعدی برخورد کنند.

وی با بیان اینکه دلواپسان می‌خواهند با تخریب آن فضایی را که در زمان اصلاحات ایجاد کردند را مجددا به وجود آورند، یادآور شد: آنها از این طریق می‌خواهند خودی نشان بدهند و منافعشان را به دست آوردند و وظیفه جامعه مدنی معرفی هویت گروه‌هایی است که با شانتاژ و پررویی سیاسی به دنبال آنند که با نام ملت خودشان رامطرح کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به یکی از مصاحبه‌های محمود احمدی‌نژاد در دولت قبل عنوان کرد: احمدی‌نژاد در تلویزیون گفت ما نفت می‌فروشیم اما پول نفت را به ما نمی‌دهند و به جای آن به ما چوب بستنی می‌دهند و سپس خندید این افراد چرا در آن موقع دلواپس نبودند؟

قنبری یکی از ظلم‌ها به دولت را بی‌تریبون داشتن دولت دانست و افزود: صدا و سیما حقایق را بیان نمی‌کند وحتی خبرگزاری دولت نیز پاسخی شایسته به این دلواپسان نداده است و من به شما آقای جنتی می‌گویم خلاء رسانه‌ای دولت ضرورتی است که باید به آن توجه شود چرا که دلواپسان صدها رسانه با جیب دولت درست کردند که اگر ده‌ها رسانه آنها هم بسته شود باز ده‌ها رسانه دیگر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز