خبرگزاری کار ایران

جلالی در دیدار با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

بورس راهکاری مهم برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۰۳

بورس راهکاری مهم و تأثیرگذار برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید و متعاقب آن ارتقای توان تولید ملی و رونق سرمایه و کار ایرانی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، بورس را از ابزارهای مناسب حضور بخش خصوصی در اقتصاد دانست و گفت: بورس راهکاری مهم و تأثیرگذار برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید و متعاقب آن رونق سرمایه و کار ایرانی است.

به گزارش ایلنا، علی صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، امروز سه‌شنبه(۱۰ تیر ماه) با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفت‌گو کرد.

کاظم جلالی در این دیدار بورس را از ابزارهای مناسب حضور بخش خصوصی در اقتصاد دانست و اظهار داشت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا از ایجاد حباب و رشد ظاهری شاخص‌ سهام در بورس جلوگیری شود.

نماینده شاهرود با تأکید بر لزوم شناخت و رعایت الزامات رشد بازار بورس در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع می‌تواند زمینه‌های جذب سرمایه به بازار بورس را به دنبال داشته باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: رونق بازار بورس از انتقال سرمایه‌های سرگردان به بازارهای واسطه‌ای و لحظه‌ای جلوگیری می‌کند.

جلالی تأکید کرد: بورس راهکاری مهم و تأثیرگذار برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید و متعاقب آن ارتقای توان تولید ملی و رونق سرمایه و کار ایرانی است.

علی صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار با اشاره به راهکارهای این سازمان برای رونق بورس، بر لزوم همکاری با مرکز پژوهش‌های مجلس به منظور ایجاد و ارتقای همکاری‌های کارشناسی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز