خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور خبر داد:

احصاء مهمترین تخلفات مطرح شده در هیأت‌های رسیدگی طی ۱۵ سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۶۷

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور با یادآوری تاکید دولت یازدهم بر رعایت حقوق شهروندی در کلیه تصمیمات و اقدامات مدیران، از بازبینی و تحول در شاخص‌های ارزیابی عملکرد وزارت کشور خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: با رویکرد پیشگیرانه و به منظور اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در حفظ حقوق شهروندی؛ کلیه آرای هیاتهای رسیدگی به تخلفات و محاکم طی ۱۵ سال گذشته بررسی و عناوین دارای بیشترین فراوانی به استانداران ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، سلمان سامانی در نخستین همایش فرمانداران و مدیران ستادی استانداری کردستان اعلام کرد: با توجه به لزوم قانون‌مداری در اقدامات و پیشگیری از وقوع تخلفات، این مرکز نسبت به استخراج مهمترین عناوین تخلفات مطرح شده در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و محاکم طی ۱۵ سال گذشته اقدام و موارد دارای بیشترین فراوانی را احصاء و در اختیار استانداران قرار داده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در رسیدگی به تخلفات اداری اظهار کرد: مطالعه این مصادیق مدیران اجرایی بویژه استانداران و فرمانداران را در اجرای صحیح امر قانونی یاری رسانده و از بسیاری از تخلفات ناخواسته احتمالی پیشگیری می‌کند.

وی با یادآوری تاکید دولت یازدهم بر رعایت حقوق شهروندی در کلیه تصمیمات و اقدامات مدیران، از بازبینی و تحول در شاخص‌های ارزیابی عملکرد وزارت کشور خبر داد.

سامانی، تغییر نگرش به سمت نتیجه‌محوری در سنجش عملکردها را از مهمترین تحولات این حوزه دانست و افزود: سنجش نتایج محیطی حاصل از عملکرد مدیران و اثربخشی آنها در جامعه جایگزین نظام فعلی ارزیابی خواهد شد که صرفاً به بررسی گزارش‌های مدیران از اقدامات خود فارغ از نتایج آن می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز