خبرگزاری کار ایران

از سوی افخم صورت گرفت:

محکومیت شدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۵۲

ملت قهرمان فلسطین و گروه‌های جهادی نه تنها تسلیم این فشارها و شرایط سخت و محنت‌آور کنونی نخواهند شد، بلکه بر عزم و وحدت آنها در تمسک به روح مقاومت و مقابله جدی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی افزوده شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع در نوار غزه و تعرض به روزه‌داران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدیداً محکوم نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه افخم تأکید کرد: ملت قهرمان فلسطین و گروه‌های جهادی نه تنها تسلیم این فشارها و شرایط سخت و محنت‌آور کنونی نخواهند شد، بلکه بر عزم و وحدت آنها در تمسک به روح مقاومت و مقابله جدی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی افزوده شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای تخصیص بودجه جهت اجرای پروژه‌های مختلف در قدس با هدف سیطره کامل بر این منطقه را اقدامی خطرناک در جهت هتک حرمت مقدسات و تحریک جامعه جهانی دانسته و با توجه به جایگاه رفیع قدس نزد مسلمانان از سازمان ملل، نهادهای حقوقی، بین‌المللی و علاقه‌مندان به این سرزمین مقدس درخواست نمود در مقابل این اقدامات غیر قانونی و توسعه طلبانه صهیونیست‌ها واکنش جدی نشان داده و آن را محکوم نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز