خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به ایلنا خبرداد:

درخواست دادسرای کارکنان دولت برای بررسی نطق کریمی قدوسی

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۴۱

قرار است یکی از اعضای هیات نظارت برای بررسی بیش‌تر شخصا با کریمی قدوسی دیدار و گفت‌وگو کند.

یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: به در خواست دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال بررسی نطق کریمی قدوسی هستیم.
عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد علیه رئیس جمهور اعلام کرد: با شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از کریمی قدوسی، این شکایت به دادسرای ویژه کارکنان دولت ارجاع شده است و این دادسرا که مسئولیت رسیدگی به این مساله را بر عهده دارد از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درخواست کرده تا نطق کریمی قدوسی را مورد بررسی قرار دهد.
وی با بیان اینکه بنده در روزی که این مطالب مطرح شد در مجلس حضور نداشتم، یادآور شد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حال حاضر مشغول جمع‌آوری و بررسی مستندات در این خصوص است برای همین فیلم و متن نطق کریمی قدوسی را در اختیار داریم و در حال بررسی آن هستیم و هنوز در این مورد به نتیجه نهایی نرسیدیم.
این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: در صورتی که مطالب مطرح شده مطابق وظایف نمایندگی کریمی قدوسی نباشد، همانطور که با بررسی نطق رسایی بخشی از آن به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع شد، این مساله نیز در اختیار مرجع قضایی قرار می‌گیرد تا تصمیمات لازم در این مورد توسط این مرجع اتخاذ شود.
اکبریان این را هم گفت که قرار است یکی از اعضای هیات نظارت برای بررسی بیش تر شخصا با کریمی قدوسی دیدار و گفت‌و گو کند.
گفتنی است کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در نطق روز ۲۵ خرداد خود با انتقاد از رساله دکترای رئیس جمهور عنوان کرد که روحانی " اطلاعات محرمانه فقهی را به انگلیسی‌ها داده است ".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز