خبرگزاری کار ایران

محسنی‌اژه‌ای: / ۷ /

پرونده‌های فساد مالی دولت‌های نهم ودهم در قوه قضاییه مسکوت نمانده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۱۴

در رابطه با بورسیه‌های غیرقانونی در دولت گذشته هنوز دادستانی دراین رابطه ورود پیدا نکرده چون باید مسئولین نظارتی یا مسئولان دانشگاه گزارشی در این رابطه برای ما ارسال کنند تا براساس آن گزارش دادستانی اقدام کند.

سخنگوی قوه‌قضاییه در واکنش به اظهارات رییس کمیسیون برنامه و بودجه مبنی براینکه پرونده‌های فساد مالی دولت‌های نهم ودهم در قوه قضاییه مسکوت مانده است، ‌گفت: ‌هیچ پرونده‌ای در دستگاه قضایی مسکوت نمانده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در ادامه نشست خبری امروز حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، خبرنگاری از سخنگوی قوه قضاییه پرسید که کتابی به نام «ایران در چهره روزگاران» منتشر شده که توهین هایی در آن کتاب به شخصیت ها و چهره های کشورمان صورت گرفته و نویسنده آن نیز از فعالان فتنه ۸۸ بوده آیا دادستانی در این رابطه برخوردی انجام خواهد داد که وی بیان کرد: من درباره این کتاب اطلاعی ندارم ولازم است این کتاب را ببینم تا نسبت به آن اظهارنظر کنم.
وی در خصوص اینکه آیا قوه قضاییه در رابطه با بورسیه‌های غیر قانونی که در دولت گذشته صورت گرفته ورود خواهد کرد اظهار داشت: هنوز دادستانی دراین رابطه ورود پیدا نکرده چون باید مسئولین نظارتی یا مسئولان دانشگاه گزارشی در این رابطه برای ما ارسال کنند تا براساس آن گزارش دادستانی اقدام کند.
دادستان کل کشور در رابطه با آخرین وضعیت مدیر مسئول روزنامه توقیف شده مغرب خاطر نشان کرد: ما این فرد را دستگیر و بازداشت نکرده‌ایم.
خبرنگاری از محسنی اژه‌ای پرسید که سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ابراز داشته که پرونده مفسدین فوتبال به قوه قضاییه ارسال شده است آخرین وضعیت این پرونده‌ها به کجا رسیده است که وی عنوان کرد: هنوز پرونده‌ای برای ما ارسال نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براین که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مدعی شده است که پرونده‌های فساد مالی دولت‌های نهم ودهم در قوه قضاییه مسکوت مانده است واکنش شما به این حرف چیست، گفت: پرونده‌ای در قوه قضاییه مسکوت نمانده است.
وی در را بطه با آخرین وضعیت رسیدگی به معوقات بانکی یادآور شد: تعدادی از این افراد به بانک‌ها مراجعه کرده‌اند و در باره معوقات‌شان صحبت کرده و در حال باز پرداخت بدهی‌هایشان هستند اما کماکان عزم جدی برای وصول معوقات و عدم تکرار این مسائل وجود ندارد.
در پایان دادستان کل کشور گفت: از اول اردیبهشت ماه امسال تا ۱۷ خرداد ماه ۱۷ خانواده از حق قصاص شان صرف نظر کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز