خبرگزاری کار ایران

پیام سرلشکر جعفری به همایش سالروز بمباران شیمیایی

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۱۰

باید به جهانیان اعلام کنیم و افکار عمومی ملت‌های آزادیخواه را به لزوم تلاش و حرکت جدی برای پیشگیری از تولید، توسعه و به‌کارگیری سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی توسط قدرت‌های سلطه و جهان خوار به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی ترغیب کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی تأکید کرد: افکار عمومی ملت‌های آزادی‌خواه را به لزوم تلاش و حرکت جدی برای پیشگیری از تولید، توسعه و به‌کارگیری سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی توسط قدرت‌های سلطه و جهان خوار به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی ترغیب کنیم.

به گزارش ایلتا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به همایش سالروز بمباران شیمیایی سردشت که توسط سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی قرائت شد، اظهار کرده است: بی‌شک بمباران شیمیایی سردشت در هفتم تیر سال ۶۶ توسط دشمن زبون بعثی بی‌شبهه و بی‌تردید، سندی بر مظلومیت مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی و بویژه سردشت قهرمان است.

وی افزوده است: فاجعه بمباران شیمیایی سردشت فاجعه دردناکی است که صدای مظلومیت قربانیانش تا همیشه تاریخ در گوش جهانیان خواهد پیچید تا شاید روزی منادیان دروغین و فریبکار حقوق بشر، گوشه‌ای از وظایف ذاتی خود را مورد توجه قرار دهند؛ مدعیانی که فجایع بشری سردشت و حلبچه را دیدند، ولی به دلیل اختناق حاکم بر رسانه‌های خبری تبلیغی، اذهان عمومی ملت‌ها از ابعاد وحشتناک این جنایت و عوارض هولناک آن بی‌خبرند.

سرلشکر جعفری یادآور شده است: امسال بار دیگر و در بیست و هفتمین سالروز فاجعه بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط دژخیمان ددمنش بعثی، یاد و خاطره بیش از ۸۰۰ شهید و دو هزار جانباز این حادثه را گرامی می‌داریم، باشد که این یادواره بهانه و مجالی گردد تا صدای مظلومیت مردم غیرنظامی و کودکان معصوم آسیب‌دیده، حتی نسل‌های بعدی مردم سردشت دلاور خیز را از این جنایات به گوش جهانیان برسانیم.

وی در پیام خود تصریح کرده است: باید به جهانیان اعلام کنیم و افکار عمومی ملت‌های آزادیخواه را به لزوم تلاش و حرکت جدی برای پیشگیری از تولید، توسعه و به‌کارگیری سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی توسط قدرت‌های سلطه و جهان خوار به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی ترغیب کنیم.

فرمانده کل سپاه در پایان پیام خود آورده است: این‌جانب بار دیگر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مردم مظلوم و بی‌دفاع سردشت و شهدای والامقام و جانبازان صبور حمله شیمیایی سال ۶۶ از خداوند متعال برای شهیدان این واقعه، علو درجات، برای جانبازان شفا و برای بازماندگان شهدا، صبر آرزومندم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز