خبرگزاری کار ایران

برای مقابله با حمله احتمالی شبه‌نظامیان داعش؛

نیروهای امنیتی عربستان به حالت آماده‌باش درآمدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۱۵

عربستان مرزهای مشترکی با عراق دارد و مقام‌های ریاض به خوبی آگاه هستند که شبه‌نظامیان داعش در نزدیکی مرزهای اردن و عراق حضور داشته و از تصمیم خود برای حمله به عربستان خبر داده‌اند.

یکی از مقام‌های مسئول عربستان سعودی اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور برای مقابله با حمله احتمالی عناصر داعش به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، این مقام مسئول اعلام کرد که در پی درخواست «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای انجام اقدام‌های لازم به منظور مقابله با گروه‌های تروریستی، نیروهای امنیتی عربستان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود که عربستان مرزهای مشترکی با عراق دارد و مقام‌های ریاض به خوبی آگاه هستند که شبه‌نظامیان داعش در نزدیکی مرزهای اردن و عراق حضور داشته و از تصمیم خود برای حمله به عربستان خبر داده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه گفت که تنها تحولات عراق نیست که باعثنگرانی دولت عربستان شده است، بلکه برخی شواهد نشان می‌دهد که عناصر داعش با تروریست‌های عضو گروه القاعده در شبه جزیره عربستان که یمن را به عنوان پایگاهی برای اقدا‌م‌های خود انتخاب کرده‌اند، همکاری می‌کنند.

وی تاکید کرد که نیروهای امنیتی عربستان در آماده‌باش کامل قرار دارند چرا که تهدید داعش از سمت یمن همچنان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز