خبرگزاری کار ایران

عبدالهیان در دیدار هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور خلع سلاح:

با ارسال سلاح به سوریه نمی‌توان به امنیت منطقه خوشبین بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۰۰

تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل نشان داد که در صورت اقدام حرفه‌ای و بی‌طرفانه می توان در سایر زمینه‌ها از جمله راهکار سیاسی در سوریه موفق بود.

خانم کاخ، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور خلع سلاح شیمیایی در سوریه که در رأس هیاتی به ایران سفر کرده، با حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، ‌ در این دیدار حسین امیر عبداللهیان نسبت به این موضوع که رژیم صهیونیستی به عنوان مرکز تهدیدی برای منطقه و جهان در زمینه سلاح‌های کشتار جمعی مطرح است هشدار داده و اظهار داشت: انتظار این است که این نکته مورد توجه قرار گیرد.

معاون عربی و آفریقا در ادامه با اشاره به اینکه بحران سوریه تنها راهکار سیاسی دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی طرف‌ها از ایده ارسال سلاح به سوریه حمایت می کنند نمی‌توان نسبت به آینده امنیت منطقه خوشبین بود.

وی خاطر نشان کرد: تلاش های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل نشان داد که در صورت اقدام حرفه‌ای و بی‌طرفانه می توان در سایر زمینه‌ها از جمله راهکار سیاسی در سوریه موفق بود.

خانم کاخ نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت سفر به جمهوری اسلامی ایران و تقدیر و تشکر از حمایت های کشورمان و تحقق اهداف ماموریت خود، تصریح کرد: این یک موفقیت دسته جمعی است که با حمایت جمهوری اسلامی ایران و همکاری سازنده مقامات سوریه بدست آمد.

وی با تاکید بر ابعاد انسان دوستانه موضوع، ابراز امیدواری کرد: برخی کشورها رویکردهای خود نسبت به سوریه را کنار بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز