خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

همراهی صدا و سیما با گفتمان دولت‌های نهم و دهم مشکلات زیادی را ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۴۸

تا زمانی که بحثطرفداری و جانبداری در صدا و سیما مشاهده شود شاهد گله مسئولان کشور از این سازمان خواهیم بود.

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: متاسفانه همراهی صدا و سیما با گفتمان دولت‌های نهم و دهم برای ما مشکلات زیادی را ایجاد کرد. تا زمانی که بحثطرفداری و جانبداری در صدا و سیما مشاهده شود شاهد گله مسئولان کشور از این سازمان خواهیم بود.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به عملکرد قوه قضاییه عنوان کرد: در ابتدا لازم است از همه مسوولان دستگاه قضا تشکر کنیم چراکه آن‌ها طی این دوره درگیر معضلات و مفاسد مربوط به دولت‌های نهم و دهم بودند که همه این‌ها ناشی از مدیریت نادرست این دولت‌ها بود.

وی افزود: از سوی دیگر دست‌اندرکاران قوه قضاییه با صبوری و بدون درگیری بسیاری از مطالب نادرستی که در دولت‌های نهم و دهم از جمله شهروند درجه یک و دو مطرح شد، تحمل کردند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه اگر در یک کشور قرار است کار قوه قضاییه با قوت و اقتدار پیش برود باید بحثمفاسد به سرانجام برسد، گفت: البته هنوز هم جوسازی‌هایی در این رابطه وجود دارد. تقاضای ما از قوه قضاییه این است که بدون هیچ ملاحظه‌ای از عالی تا دانی با این مفاسد برخورد کرده و حقوق ملت را احیا کنند.

وی افزود: به نظر من کسانی که در جریان مفاسد گذشته در پست‌های دولتی قرار داشتند، باید مجازات بیشتری برایشان در نظر گرفته شود. همچنین باید در این زمینه برای مردم شفاف‌سازی شود چراکه در زمینه مفاسد اقتصادی بسیاری از افراد دولتی دست داشتند که باید رسیدگی‌های لازم به این مساله صورت گیرد.

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه‌ای مقتدر خواهد بود که به دور از هیاهو و جنجال کار خود را انجام دهد، گفت: البته گاهی در دستگاه قضا برخی قضات، چهره خوب این دستگاه را مخدوش می‌کنند. ما انتظار داریم که برخوردهای جدی‌تری با سوءاستفاده‌کنندگان از دستگاه قضا صورت گیرد.

وی با اشاره به واکنش اخیر رئیس دستگاه قضا در نقد عملکرد سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما می‌تواند نقش یک دانشگاه را بازی کند و معضلات اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی را با اطلاع‌رسانی خوب مرتفع نماید که در این زمینه جای گله وجود دارد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اینکه متاسفانه سازمان صدا و سیما گاهی جانبدارانه عمل می‌کند، گفت: سازمان صدا و سیما باید تنها تابع وظایف خود باشد متاسفانه همراهی صدا و سیما با گفتمان دولت‌های نهم و دهم برای ما مشکلات زیادی را ایجاد کرد. تا زمانی که بحثطرفداری و جانبداری در صدا و سیما مشاهده شود شاهد گله مسئولان کشور از این سازمان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز