خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با خانواده شهیدان شهبازی:

ملت ما به وجود خانواده ها و مادران شهدا افتخار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۲۹

شما در راه خدا و دفاع از وطن و انقلاب اسلامی فداکاری های بزرگی کردید و با توجه به اینکه پدر شهیدان نیز در قید حیات نبودند اجر شما مضاعف است چرا که برای فرزندان خود نقش پدری و مادری را در کنار هم ایفا نمودید.

رئیس‌جمهور ضمن دلجویی از مادر و خانواده شهیدان شهبازی گفت: ملت ما به وجود خانواده ها و مادرانی چون شما افتخار می کند، اینکه مادری از اول تا روزهای آخر جنگ در مسیر جهاد و شهادت حضور داشته و در طی۵ سال از سال ۶۲ تا ۶۷،۳ فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است، اقدامی عظیم و افتخارآمیز است.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان شهبازی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهیدان شهبازی دستجردی، از فداکاری و صبر و ایثار والدین آنان تجلیل کرد.

رییس جمهور در این دیدار ضمن دلجویی از مادر و خانواده شهیدان شهبازی از نزدیک در جریان اوضاع زندگی آنان قرار گرفته و برای آنان سلامتی و تندرستی آرزو کرد.

والده شهیدان شهبازی نیز که همسرش قبل پیروزی از انقلاب اسلامی به رحمت ایزدی پیوسته است، ضمن اظهار خوشحالی از حضور رییس جمهوری در منزل خود و در حالی که بسیار متاثر بود و اشک شوق بر دیده داشت، خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کرد.

شهید منصور شهبازی در سن ۲۱ سالگی و در آبان ماه سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴، شهید والا مقام محسن شهبازی در سن ۱۸ سالگی اسفند ۶۵ در عملیات کربلای ۵ و شهید گرانقدر مجید شهبازی در ۱۸ سالگی و مرداد ماه ۶۷ در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

رییس جمهور در این دیدار با تجلیل از فداکاری مادر شهیدان منصور، محسن و مجید شهبازی، گفت: شما در راه خدا و دفاع از وطن و انقلاب اسلامی فداکاری های بزرگی کردید و با توجه به اینکه پدر شهیدان نیز در قید حیات نبودند اجر شما مضاعف است چرا که برای فرزندان خود نقش پدری و مادری را در کنار هم ایفا نمودید.

روحانی خاطرنشان کرد: ملت ما به وجود خانواده ها و مادرانی چون شما افتخار می کند، اینکه مادری از اول تا روزهای آخر جنگ در مسیر جهاد و شهادت حضور داشته و در طی۵ سال از سال ۶۲ تا ۶۷،۳ فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است، اقدامی عظیم و افتخارآمیز است.

در پایان این دیدار نوه خانواده که منتظر تماشای بازی فوتبال بوده و توپی در دست داشت، جلو آمده و با شور کودکانه خود از رییس جمهور خواست تا دعا کند تیم کشورمان در این بازی برنده شود و رییس جمهور در حالی که این کودک را در آغوش گرفته و مورد تفقد قرار داد، گفت: فرزندان ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها حضوری فداکارانه و با شجاعت دارند و امروز فوتبالیست های ما هم با روحیه و اقتدار وارد صحنه شده اند و ان شا الله پیروزی و موفقیت های آنان همچنان ادامه یابد.

فوتبالست های کشورمان حضور تحسین برانگیز داشتند

حجت الاسلام روحانی همچنین در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، اظهار داشت: مردم بزرگ کشورمان در همه صحنه ها حضور افتخارآفرین و ارزشمند دارند و در عرصه های مختلف ورزشی هم حضور آنان شایسته و شجاعانه است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ورزشکاران عزیزمان با بازی های زیبای خود ویژگی های ملت بزرگ ایران را به نمایش در آورده اند، خاطرنشان کرد: فوتبالست های کشورمان در بازی های جام جهانی از همه لحاظ بویژه با تکنیک، قدرت بدنی و اخلاق بسیار شایسته ای ظاهر شده و این تحسین بر انگیز است.

روحانی تصریح کرد: امید ما این است که بازیکنان کشورمان به همان زیبایی و خوبی دو بازی قبلی و حتی بهتر ازآن بازی کنند، به نحوی که آثار آن برای ملت عزیزمان نشاط آفرین باشد.

رییس جمهور به هنگام خروج از منزل شهیدان شهبازی از سوی خانواده های ساکن در آن مجتمع مسکونی که متوجه حضور رییس جمهور خود شده بودند به گرمی مورد استقبال قرار گرفت و روحانی برای لحظاتی در میان آنان حضور یافته و از نزدیک با آنان به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری، نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رییس جمهور به مادر بزرگوار این شهیدان اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز