خبرگزاری کار ایران

احمد خاتمی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله شاهرودی در نبود آیت‌الله مهدوی مجلس خبرگان را اداره می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۰۳

جلسه امروز با محوریت هماهنگی بین کمیسیون‌ها و بررسی مسایل مربوط به خبرگان رهبری طبق آیین نامه این مجلس تشکیل شده است.

یک عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تا مشخص شدن وضعیت آیت الله مهدوی کنی نایب رییس اول مجلس خبرگان(آیت الله شاهرودی) این مجلس را اداره می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید احمد خاتمی در حاشیه جلسه مشترک هیات رییسه و روسای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره نحوه اداره مجلس خبرگان در نبود رییس این مجلس گفت: ماده ۱۰ آیین‌نامه تکلیف را تعیین کرده است، به گونه‌ای که اگر عضوی از هیات رییسه استعفا دهد یا فوت کند در اولین جلسه مجلس خبرگان انتخاب مجددی انجام می‌شود تا جایگزین این فرد مشخص شود.

وی افزود: درباره جایگزین آیت الله مهدوی باید بگویم تا مشخص شدن وضعیت ایشان نایب‌رییس اول خبرگان(آیت الله شاهرودی) را اداره خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: جلسه امروز با محوریت هماهنگی بین کمیسیون‌ها و بررسی مسایل مربوط به خبرگان رهبری طبق آیین نامه این مجلس تشکیل شده است.

خاتمی همچنین در تحلیل خود از شخصیت آیت الله مهدوی گفت: ایشان به حق از مفاخر روحانیت هستند که تربیت شده حوزه قم هستند.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان همچنین با اشاره به سوابق مبارزاتی آیت الله مهدوی قبل از انقلاب و همچنین سمت‌های وی پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: برترین فضیلت ایشان این است که مقامات ظاهری وی را تغییر نداد و ایشان طلبگی خود را حفظ کرده و در راه انقلاب ثبات و استقامت داشت.

خاتمی در پایان در مورد وضعیت پزشکی آیت الله مهدوی هم گفت: مشکل ایشان در مورد وضعیت مغزی ایشان است که هنوز بهبودی نیافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز