خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

معضل اعتیاد، بی‌حجابی و ماهواره را نمی‌توان با زور حل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۸۹

آمریکا از این‌همه تجاوزها عبرت نگرفتند و بار دیگر به سرکردگی گروه تروریستی داعش به عراق حمله کردند و در این کشور اسلامی، بیش از دو میلیون نفر به تبعیت از مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت بسیج شدند و به مقابله با داعشی ها بر خواستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تشریح توطئه‌های استکبار جهانی گفت:

به گزارش ایلنا، سردار محمد ضا نقدی در جمع فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج تربت جام با اشاره به پیشینه فرهنگی، تاریخی، ادبی و عرفانی این شهرستان، گفت: شهرستان تربت‌جام با تقدیم ۶۳۰ شهید، نشان‌دهنده عمق فرهنگ والای مردم این خطه از سرزمین ایران به ارزش‌های اسلامی است و بسیجیان به غنای فرهنگی، تاریخی و عظمت شهیدان، جانبازان و آزادگان و وحدت شیعه و سنی این منطقه افتخار کنند.

رئیس سازمان بسیج کشور، افزود: آمریکای جنایتکار به ایران حمله کرد سپاه متولد شد که این زاده انقلاب هم‌اکنون در همه عرصه‌ها به قله‌های موفقیت رسیده است و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با آن را ندارد، به لبنان تجاوز کرد حزب‌الله متولد شد، به فلسطین یورش برد نیروهای مقاومت متولد شدند، به سوریه تجاوز کردند ده‌ها هزار نفر از مردم بسیج شدند وسرنوشت جنگ را عوض کردند.

وی با طرح این پرسش که آیا نیازی به حضور بسیجیان کشوردرمقابله با تجاوز دشمنان به کشورهای اسلامی در منطقه است، تصریح کرد: گروه‌های تکفیری داعش از بقایای ارتش بعثعراق می‌باشند و این گروه با هر دو مذهب شیعه و سنی مخالف‌اند و ضربه خورده‌های انقلاب اسلامی عراق هستند و این گروه افراطی کوچک‌تر از آن هستند که بسیجیان ولایت مدار کشوراسلامی ایران وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: شکست نیروهای تکفیری بعثی در عراق توسط بسیج عمومی این کشورحتمی است؛ بنابراین بسیجیان با چنگ و دندان وحدت را حفظ و برای آزادی قدس شریف به لحاظ نظامی آماده باشند.

نقدی افزود: آمریکا از این‌همه تجاوزها عبرت نگرفتند و بار دیگر به سرکردگی گروه تروریستی داعش به عراق حمله کردند و در این کشور اسلامی، بیش از دو میلیون نفر به تبعیت از مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت بسیج شدند و به مقابله با داعشی ها بر خواستند.

وی در ادامه با بیان این‌که ظرفیت‌های بسیار عظیمی در دل کشور وجود دارد که شناخته نیست، گفت: برخی به دلیل عدم اشراف وتصورغلطی که دارند می‌گویند؛ برای پیشرفت کشورباید به این‌طرف و آن‌طرف متمایل شویم ودرمقابل دشمنان سرتعظیم فرود آوریم تا بتوانیم آبادانی و پیشرفت خودمان را تضمین کنیم، این نگاه باطلی است.

وی تصریح کرد: بسیجیان کاری کنند که برازنده این سرزمین باشد و بایستی بتوانیم از ظرفیت‌های موجود به نحوه مطلوب بهره‌برداری و استفاده نماییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بودجه سال کشور ایران ۲۰۴میلیارد دلار است، چنین کشور توانمندی هیچ‌گاه به خاطر اینکه ۳ یا ۴ میلیارد دلار که در اختیار بیگانگان قرارگرفته و آن‌ها را بلوکه کرده آزاد شود، تسلیم آن‌ها نمی‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار کرد: چشم‌هایی که به ماهواره و منکرات و مفاسد آلوده شد با قرآن و دعا انس نمی‌گیرد، معضل اعتیاد، بی‌حجابی و ماهواره را نمی‌توان با زور حل کرد، بنابراین باید با امربه‌معروف و نهی از منکر و استفاده از زبان خوش با این معضلات اجتماعی برخورد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز