خبرگزاری کار ایران

برومندی در نطق پیش از دستور:

طرح تقسیم کشور به ۵ قطب متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۷۷

مدعیان حقوق دموکراسی از گروه تکفیری حمایت می کنند که ننگین جنایات را مرتکب می شود. / مردم عراق و سوریه اجازه نخواهند داد نقشه های شوم استکبار و صهیونیست ها در کشورشان عملی شود و انتخاب بشار اسد مشت محکمی بر دهان آمریکاییان بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: تقسیم کشور به ۵ قطب بدون در نظر گرفت صلاح کشور و نادیده گرفته شدن استان فارس در این تقسیم بندی موجی از نگرانی ها را ایجاد کرده است که اگر اصلاح نشود با واکنش شدید نماینگان این استان روبرو خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی برومندی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از دلاوری‌های تیم‌های ملی فوتبال و والیبال کشور در عرصه‌های جهانی و آرزوی پیروزی تیم ملی فوتبال در رقابت پیش‌رو، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و وضعیت عراق باید گفت امروز بر همگان اثبات شد تنها کشوری که به دنبال ایجاد ثبات در منطقه است ایران بوده و امریکا بازی خطرناکی را در منطقه شروع کرده که طعم تلخ آن را خواهد چشید.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی افزود: مدعیان حقوق دموکراسی از گروه تکفیری حمایت می کنند که ننگین جنایات را مرتکب می شود.

برومندی تصریح کرد: امریکا بداند مردم عراق و سوریه اجازه نخواهند داد نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیست‌ها در کشورشان عملی شود و انتخاب بشار اسد مشت محکمی بر دهان آمریکاییان بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور گفت: آقای وزیر تقسیم کشور به ۵ قطب بدون در نظر داشتن مصالح کشور و نادیده گرفته شدن استان فارس موجی از نگرانی و نارضایتی ها را در استان پهناور فارس بوجود آورده است که در صورت اصرار وزارت کشور با این موضوع با واکنش شدید نمایندگان استان فارس مواجه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز