خبرگزاری کار ایران

زمانیان دهکردی در تذکر شفاهی:

ضرورت رسیدگی به وضعیت تعاونی‌های متخلف مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۶۲

وزیر صنعت و معدن به وضعیت حقوقی کارگران ذوب آهن رسیدگی کند. / پروژه ها، هیات‌ها، تیم های ورزشی، اعتبارات و اشتغال جوانان در شهرکرد وضعیت نامناسب دارد و بی توجهی به این موضوعات اثرات نامطلوبی در پی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نسبت به وضعیت مسکن مهر اقشار آسیب پذیر و برخی تعاونیهای متختلف به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید زمانیان دهکردی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از وزیر راه و شهرسازی و رفاه خواست تا دستور رسیدگی به وضعیت اسف بار مسکن مهر اقشار آسیب پذیر و برخی تعاونی‌های متخلف و دخل و تصرفی که توسط برخی از مسئولین در واگذاری به افرادی که شرایط نداشتند و سوء استفاده های انجام شده در این رابطه به ویژه در چهارمحال و بختیاری را صادر کنند.

نماینده مردم شهرکرد در ادامه در تذکری خطاب به وزیر صنعت، وضعیت صنعت کشور را نامناسب خواند و نسبت به عدم برنامه ریزی و رسیدگی به مشکلات تولید و عدم هماهنگی بین دستگاههای اداری برای حل مشکلات تولید در بخش استعلامات، سرمایه گذاری و سرمایه در گردش و عدم کنترل بازار و بی توجهی به گرانی های اخیر در این وزارتخانه تذکر داد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر ورزش و جوانان نسبت به وضعیت ورزش در چهارمحال و بختیاری تذکر داد و گفت: پروژه ها، هیات‌ها، تیم های ورزشی، اعتبارات و اشتغال جوانان در حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت نامناسب دارد و بی توجهی به این موضوعات اثرات نامطلوبی در پی داشته است.

زمانیان دهکردی در ادامه در تذکری به وزیر نیرو خواستار تصریح در ساخت تونل سبزه کوه و سد ونک، گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم دستور رسیدگی ویژه به تخلفات صورت گرفته در تونل گلاب ۲ و بهشت آباد را صادر کند و معرفی افراد متخلف را به دستگاههای قضایی معرفی کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان از وزیر صنعت و معدن خواست تا به وضعیت حقوقی کارگران ذوب آهن رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز