خبرگزاری کار ایران

نوبخت خبرداد: / ۲ /

اختصاص ۱۸۷ میلیارد تومان به وزارت کار برای حمایت غذایی از اقشار کم‌درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۴۷

قرارشد معاونت برنامه‌ریزی پیش تهیه برنامه ششم و آسیب شناسی نسبت به برنامه‌های گذشته داشته باشد و موانع سر راه توسعه را بررسی کند

سخنگوی هیات دولت از اختصاص ۱۸۷ میلیارد تومان به وزارت کار برای حمایت غذایی از اقشار کم‌درآمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقر نوبخت درحاشیه جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز بررسی نقشه راه و زمانبندی برنامه ششم مورد توجه هیات دولت قرار گرفت. درجلسه روز یکشنبه نیز چگونگی تهیه و تنظیم برنامه ششم در هیات وزیران ارائه شد و امروز نظرات اعضای هیات وزیران با رئیس جمهور در خصوص نحوه رسیدگی و تهیه برنامه ششم در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت.
وی افزود: براین اساس قرارشد معاونت برنامه‌ریزی پیش تهیه برنامه ششم و آسیب شناسی نسبت به برنامه‌های گذشته داشته باشد و موانع سر راه توسعه را بررسی کند.
نوبخت با بیان اینکه همه برنامه‌ها براساس یک سیاست کلی تهیه و تنظیم شود گفت: سیاست کلی ما اقتصاد مقاومتی است که توسط ر هبری به دستگاه‌ها ابلاغ شده و این سیاست به عنوان محور کار برنامه ششم مورد توجه قرار گرفت تا با شناسایی مشکلاتی که طی برنامه‌های قبل وجود داشت و موجب عدم توازن منطقه‌ای شده بود با اجرای برنامه ششم و برنامه‌هایی که رئیس جمهور در انتخابات بیان کردند بتوانیم به این توازن کمک کنیم.
نوبخت خاطر نشان کرد: قرار شد ما از سال ۹۳ و ۹۴ که قبل از اجرای برنامه ششم است، استفاده کنیم و در خصوص ساختارهای اجرای برنامه تصمیم گیری شود. قرار است طی این دوسال برنامه کوتاه مدت و ویژه‌ای را تهیه کنیم.
سخنگوی دولت بابیان اینکه رویکرد مسئله محوری و دانش بنیانی در برنامه ششم دنبال خواهد شد گفت: در برنامه ششم به رشد بالای ۱۰ درصد نیاز داریم تا بتوانیم از دانش و تکنولوژی مدرن استفاده کنیم.
نوبخت با اشاره به اینکه امروز همچنین در خصوص بخش کشاورزی نیز بحث‌هایی در هیات دولت مطرح شد گفت: برای احیای جنگل‌های زاگرس و همچنین مقابله با آفات در ۱۶ استان و انتقال آب مبالغی در نظر گرفته شد.
وی افزود: همچنین به منظور حمایت غذایی از سوی وزارت تعاون مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان برای این کار به این وزارت‌خانه اختصاص داده شد تا هفته آینده مرحله نخست حمایت غذایی نسبت به اقشار کم‌درآمد انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز