خبرگزاری کار ایران

باهنر در نشست خبری: / ۳ /

فلز روحانی اصولگرایی است / مجلس نسبت به پذیرش پروتکل الحاقی پاسخ منفی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۹۲

برخی‌ها فکر می‌کنند و می‌گویند باید دز استفاده از اصلاح طلبان توسط آقای روحانی غلیظ باشد و منظورشان استفاده از هنجارشکنان است باید بگویم روحانی هم به آنها اعتقاد ندارد چرا که جنس روحانی اصول‌گراست

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان ساختار شکن رقیب نظام‌اند، گفت: آقای روحانی فلزش اصول‌گرایی است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احساس ما از تمهیدات رهبری و موقعیت انقلاب اسلامی در جهان، شرایط زمانی امام حسن(ع) نیست گفت: ما قاطعانه در برابر زورگویی می‌ایستیم و کسی هم تردید ندارد جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین موقعیت ۳۵ سال گذشته را دارد و آمریکاهم مانند ۳۵ سال گذشته‌اش نیست.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اقدامات خوب دولت در کنترل تورم اظهار داشت: تدابیر اقتصادی دولت قابل توجه است اما هنوز تیک‌آفی در خصوص تولید برداشته نشده و بزرگترین چالش ما هم تولید است که می‌تواند بر روی تورم، بیکاری و رشد اقتصادی اثری مثبت بگذارد.
این فعال سیاسی اصول‌گرا افزود: امیدوارم دولت برای حرکت در عرصه اقتصادی، سال ۹۳ را از دست ندهد. عقلانیت و تدبیر خوب است اما نباید مانع از کارهای شجاعانه و قهرمانانه باشد.
خبرنگاری از باهنر در خصوص نسبت اصلاح‌طلبان با دولت پرسید و ادعا کرد که اصلاح‌طلبان در حال فشار آوردن بر دولت هستند که دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این خبرنگار عنوان کرد: ما همه اصلاح‌طلبان را با یک چوب نمی‌رانیم، برخی از آنها ساختار شکن هستند و رقیب ما نیستند بلکه رقیب نظامند.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: خبرنگاری به من گفت که روحانی اصلاح‌طلب است و من به این خبرنگار گفتم که اگر شما یک سخنرانی در حمایت از اصلاح‌طلبان بیاورید من ۱۰۰ سخنرانی از ایشان در حمایت از اصول‌گرایان می‌‌آورم. آقای روحانی فلزش اصول‌گرایی است.
وی با بیان اینکه روحانی در یک سال اخیر در امر فرا جناحی بودن موفق نبوده و بیشتر به اصلاح‌طلبان گرایش داشته است تصریح کرد: شاید یک دلیل آن شناخت‌ کم‌شان از نیروی اصول‌گرا و اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند و می‌گویند باید دز استفاده از اصلاح طلبان توسط آقای روحانی غلیظ باشد و منظورشان استفاده از هنجارشکنان است باید بگویم روحانی هم به آنها اعتقاد ندارد چرا که جنس روحانی اصول‌گراست.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد که فراکسیون رهروان ولایت در انتخابات بعدی به شکل حزبی عمل کنند و چقدر احتمال تشکیل فراکسیون اعتدال را می‌دهید ابراز داشت: این سوال را باید از خود فراکسیون رهروان پرسید در ضمن فراکسیون‌ها معنای کار حزبی را ندارند و در رابطه با مسائل درون مجلس فعال هستند.
این فعال سیاسی اصول‌گرا افزود: من تصور نمی‌کنم به غیر از فراکسیون‌های رهروان و اصول‌گرایان، فراکسیون دیگری شکل بگیرد.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسی در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری جلسات وحدت اصول‌گرایان چقدر به وحدت رسیدن آنها را محتمل می‌دانید گفت: ما از به وحدت رسیدن و اجماع میان اصلاح‌طلبانی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند استقبال می‌کنیم و در عین حال معتقد به وحدت رسیدن اصول‌گرایان هم هستیم.
باهنر با بیان اینکه یکی شدن معتدلین اصول‌گرا و اصلاح طلبان را قبول ندارم اظهار داشت: اصول‌گرایان ظرفیت‌های بسیاری دارند و رقیب بیرونی آنها هم اصلاح‌طلبانند. سیاست راهبردی اصول‌گرایان باید وحدت باشد هرچند که وحدت صددرصدی نیز هیچ وقت به وجود نمی‌آید.
خبرنگاری از نایب رئیس دوم مجلس پرسید که آیا آقای ناطق برای انتخابات بعدی کاندیدا می‌شوند که باهنر عنوان کرد: آقای ناطق یکی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی هستند که ما علاقه‌مند به استفاده از این ظرفیت هستیم.
وی افزود: آقای ناطق نه تنها اصول‌گراست بلکه سال‌ها رهبری اصول‌گرایان را بر عهده داشته و درخواست ما فعال شدن مجدد ایشان است ولی ایشان اراده‌ای برای بازگشت به سیاست ندارند.
خبرنگاری از باهنر پرسید سخنگوی سازمان انرژی اتمی اخیرا گفته اند احتمال دارد ایران پروتکل الحاقی را بپذیرد اما باید در این رابطه مجلس تصمیم نهایی را بگیرد شما چقدر فکر می‌کنید که این پروتکل در مجلس شورای اسلامی تصویب شود؟ که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توان در این بازه زمانی در این خصوص اظهار نظر نهایی کرد و تصویب آن بستگی به شرایط روز و پایبندی رقیب به تعهداتش دارد.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ایران یک کشور هسته‌ای است و کسی نمی‌تواند صفت هسته‌ای بودن را از ما بگیرد یادآور شد: در بازه زمانی کنونی مجلس قاطعانه نسبت به پذیرش آن پاسخ منفی می‌دهد مگر آنکه شرایط و روزنه‌ای باز شود و نظام قانع شود که رقیب آماده شرایط بازی برد - برد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز