خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق:

پالایشگاه «بیجی» تحت کنترل کامل نیروهای عراقی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۵۰

جاده بغداد – سامرا نیز تحت کنترل کامل بوده و عملیات نیروهای امنیتی در سامرا به صورت تدریجی در حال پیشرفت است.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، خبرهای منتشر شده مبنی بر کنترل تروریست‌های داعش بر پالایشگاه «بیجی» را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «قاسم عطا» امروز – سه‌شنبه - در جمع خبرنگاران با تکذیب تسلط عناصر داعش بر پالایشگاه بیجی، گفت که این پالایشگاه در کنترل نیروهای عراقی است.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح همچنین تأکید کرد که نیروهای امنیتی عراقی با کمک عشایر استان الانبار گذرگاه‌های طریبیل و الولید را کاملا تحت کنترل دارند.

قاسم عطا تأکید کرد که جاده بغداد – سامرا نیز تحت کنترل کامل بوده و عملیات نیروهای امنیتی در سامرا به صورت تدریجی در حال پیشرفت است.

منابع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کردند که نیروی هوایی ارتش ظهر امروز در چند عملیات ۱۹ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را در منطقه بیجی در شمال تکریت کشتند.

این منبع همچنین از رسیدن کمک‌های امنیتی به پالایشگاه بیجی خبر داد و تاکید کرد که نیروهای مسئول حمایت از این پالایشگاه همچنان در حال مقابله با حملات داعش هستند.

«نوری المالکی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز روز گذشته برای قدردانی از تلاش‌های افسران و سربازان مستقر در پالایشگاه بیجی، آنها را ارتقای درجه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز