خبرگزاری کار ایران

حیدری طیب در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

برخی از وزرا فراموش کردند که برای کسب رای اعتماد خواهش‌های بسیاری داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۹۹

تذکر بعدی به دولت درخصوص افزایش تصاعدی نرخ کرایه حمل بار محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته به دلیل قانون هدفمندی یارانه‌ها است، از این‌رو از دولت تقاضا داریم که نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه به کشاورزان اقدام کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در تذکر ی به دولت درخصوص افزایش تصاعدی نرخ کرایه حمل بار محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته به دلیل قانون هدفمندی یارانه‌ها است، گفت: از دولت تقاضا داریم که نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه به کشاورزان اقدام کند.

به گزارش ایلنا، سعید حیدری طیب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول مربوط به وزرای جهاد کشاورزی، کار و وزرایی است که در دولت هیچ اهمیتی برای درخواست‌های نمایندگان قائل نیستند، در حالی که از نظر قانونی وزرا مکلفند که به درخواست‌های وکلای مردم توجه کنند، اما بارها دیده شده است که آنها نامه‌های نمایندگان را در دستور کار قرار نمی‌دهند و این موضوع حکایت از آن دارد که این افراد واقف به مسائل قانونی و اداری نیستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وزرا فراموش کرده‌اند که در زمان اخذ رای اعتماد در راهروهای مجلس و کمیسیون‌ها از نمایندگان برای کسب رای اعتماد خواهش‌های بسیاری داشتند.

وی ادامه داد: تذکر بعدی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص وام‌های مأخوذه اعم از سرمایه ثابت و سرمایه در گردش بخش کشاورزی از بانک‌های عامل می‌باشد که این موارد باید در حمایت از کشاورزی استمهال شود.

وی تصریح کرد: تذکر بعدی به دولت درخصوص افزایش تصاعدی نرخ کرایه حمل بار محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته به دلیل قانون هدفمندی یارانه‌ها است، از این‌رو از دولت تقاضا داریم که نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه به کشاورزان اقدام کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: تذکر بعدی به بانک‌ها درخصوص دریافت سودهای بیش از حد که خلاف شرع و قانون می‌باشد است، و همچنین استفاده از امکانات بیت‌المال در موارد شخصی که مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز