خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در نطق میان دستور:

کسی اجازه ندارد به خواست فتنه‌گران جام زهر به ملت و امام ملت بنوشاند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۶۵

آقای رئیس جمهور کدام یک از ویژگی‌ها و خصوصیات آن روزگار سپاه امام حسن(ع) در کشور امروز ما وجود دارد که به خود حق می‌دهید بخواهید صلح ننگین با استکبار را به کشور تحمیل کنید. بدانید امروز سپاه ۷۲ نفری کربلای سال ۶۱ هجری و ۷۲ میلیون نفر ملت عاشورایی و پا در رکاب ولی امر مسلیمن تبدیل شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از رئیس جمهور تاکید کرد: کسی اجازه ندارد به خواست فتنه‌گران جام زهر به ملت و امام ملت بنوشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور خود خطاب به رییس جمهور گفت: ‌ آقای رئیس جمهور کدام یک از ویژگی‌ها و خصوصیات آن روزگار سپاه امام حسن(ع) در کشور امروز ما وجود دارد که به خود حق می‌دهید بخواهید صلح ننگین با استکبار را به کشور تحمیل کنید. بدانید امروز سپاه ۷۲ نفری کربلای سال ۶۱ هجری و ۷۲ میلیون نفر ملت عاشورایی و پا در رکاب ولی امر مسلیمن تبدیل شده است.

نماینده مردم اردستان با بیان اینکه کسی اجازه ندارد به خواست فتنه‌گران جام زهر به ملت و امام ملت بنوشاند، ادامه داد: شما رئیس قوه مجریه هستید نه اید‌ئولوگ انقلاب و بنیانگذار مکتب جدید نیاوران.

وی بر لزوم توجه دولت به معیشت مردم تاکید کردو گفت: ‌ به وعده‌هایی که داده‌اید عمل کنید. این مملکت و انقلاب صاحب دارد و سال‌ها است که شعار این ملت این است که «کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا» ‌.

حاجی دلیگانی افزود: جنابعالی در مصابحه‌ای اعلام کردید که با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها میزان عدد پرداخت نقدی یارانه به اقشار آسیب‌پذیر را اضافه می‌کنید ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است و هنوز مردم به نان شب محتاج‌اند.

نماینده مردم اردستان خواستار تعیین زمان برای سفر به اصفهان برای حل مشکل آب و زاینده‌رود شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به پرونده کرسنت نیز اشاره کرد و گفت: ‌ از سرداور پرونده کرنست که از بچگی با طرف اماراتی دوست شفیق و همبازی بودند نمی‌توان صدور حکم عادلانه و بی‌طرفی داشت چرا که در همین شرایط رسیدگی به پرونده جلسات همفکری وهماهنگی مخفیانه با طرف اماراتی داشته و دارد بنابراین جهانیان بدانند این ناداوری‌های صورت گرفته و رای صادر شده فاقد ارزش بوده و ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از این قوه خواست در مقابل فساد کرسنت بایستد و به این پرونده با دقت رسیدگی کند و آنان که به منافع ملت ایران خیانت کرده‌اند را به سزای خویش برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز