خبرگزاری کار ایران

اسداللهی در تذکر شفاهی:

زمان بهره‌برداری از کارخانه سیمان غرب آسیا ۲ سال عقب افتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۱۰

معاون پارلمانی صداوسیما در زمانی که به مجلس گزارش دادید قول دادند تلویزیون دیجیتال با خزر و منطقه صالح آباد، تربت جام راه اندازی شود اما متأسفانه تا کنون اقدام مؤثری برای پوشش همه منطقه نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: متأسفانه زمان بهره برداری از کارخانه سیمان غرب آسیا با سیمان تربت جام ۲ سال است عقب افتاده است و اراده ای هم برای اتمام این پروژه نیست.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اسداللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور و کشاورزی گفت: متأسفانه در سرمازدگی منطقه تربت جام، ‌ تایباد و باخزر اکثر محصولات به ویژه گندم سرمازده شد و میزان برداشت این محصول کاهش یافته است اما به مشکلات آنها رسیدگی نشده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری به وزیر صنعت و معدن و تجارت، گفت: متأسفانه زمان بهره برداری از کارخانه سیمان غرب آسیا با سیمان تربت جام ۲ سال است عقب افتاده است و اراده ای هم برای اتمام این پروژه نیست.

وی در ادامه در تذکری به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: معاون پارلمانی شما در زمانی که به مجلس گزارش دادید قول دادند تلویزیون دیجیتال با خزر و منطقه صالح آباد، تربت جام راه اندازی شود اما متأسفانه تا کنون اقدام مؤثری برای پوشش همه منطقه نشده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در ادامه در تذکری به وزیر نیرو به مشکلات تأمین آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه اش گفت: در حال حاضر به ۷۰ روستای صالح آباد با تانکر آبرسانی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز