خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان صورت گرفت؛

تصویب دوفوریت طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۰۶

نمایندگان طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را با ۱۴۲ رای موافق، ۲۱ رای ممتنع و ۱۱ رای مخالف از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

نمایندگان مجلس با دوفوریت طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریتی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با ۱۴۲ رای موافق، ۲۱ رای ممتنع و ۱۱ رای مخالف از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

رحماندوست در جریان بررسی دوفوریت طرح حمایت از عامران به معروف گفت: در ماه‌های اخیر متاسفانه به کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده بودند، بی‌احترامی شد و چند تن از این عزیزان شهید شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ادامه داد: خلیلی، باباخانی و مددخانی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند و این در حالی است که به بسیاری از کسانی که اقدام به این مهم کرده‌اند نیز بی‌احترامی شده است، بنابراین باید سعی کنیم از آنها حمایت کنیم.

رحماندوست افزود: متاسفانه در روزهای گذشته شخصی به خانمی که در اتومبیل خود حجاب خود را برداشته بود، تذکر داده بود اما در مقابل آن خانم اقدام به درآوردن لباس خود در ملأ عام کرده و در ادامه وقتی که کار به مراجع قضایی کشیده شده است، شخص آمر به معروف محکوم و با قید ضمانت آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: قانون امر به معروف و نهی از منکر باید هر چه سریع‌تر در مجلس به تصویب برسد و علاوه بر آن باید شرایط حمایتی از عامران به معروف و ناهیان از منکر نیز به صورت قانونی فراهم شود.

محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس، گفت: باید دوفوریت طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بررسی بیشتر شود سپس به صحن بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز