خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

نیازمند جوان سازی پیکره‌ مدیریتی سپاه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۹۳

در واقع تعدیل هرم مدیریتی در سپاه برای این است که از نشاط، شادابی، تحرک و پویایی جوانی در کنار پختگی و تجربی مدیران با سابقه استفاده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نیازمند آن هستیم که بدنه‌ مدیریتی سپاه را جوان سازی کنیم تا آن پویایی ذهنی و تحرک فیزیکی و شادابی جوانی که همواره جزو خصوصیات برجسته سپاه است، دوام پیدا کند.


به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مورد تغییر و تحولات مدیریتی در سپاه، اظهار داشت: ما نیازمند آن هستیم که پیکره‌ مدیریتی سپاه را جوان سازی کنیم تا آن پویایی ذهنی و تحرک فیزیکی و شادابی جوانی که همواره جز خصوصیات برجسته سپاه است، دوام پیدا کند.


وی ادامه داد: در واقع تعدیل هرم مدیریتی در سپاه برای این است که از نشاط، شادابی، تحرک و پویایی جوانی در کنار پختگی و تجربی مدیران با سابقه استفاده شود.


سلامی با بیان اینکه باید بلوغ و تحول یافتگی تجربی متراکم دوران گذشته به نسل جدید منتقل شود، گفت: باید نسل جوان فرصت بروز استعدادهای خودش را پیدا کند تا در میدان عمل مثل افراد قدیمی در صحنه‌های سخت کارآزموده شوند.


وی تصریح کرد: ان‌شا‌الله جوان‌ها هم از ظرفیت، تجربیات و استعدادهای روحی قدیمی‌ها به خوبی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز