خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکری:

حقوق بازنشستگان فولاد ماه‌‌ها است که پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۲۹

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگان فولاد از کمیسیون‌های اجتماعی و صنایع درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگان فولاد از کمیسیون‌های اجتماعی و صنایع درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کنند و گفت: در این خصوص با رؤسای کمیسیون‌های مربوطه جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز(یکشنبه۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری افزود: خواهشمندم به وضعیت بازنشستگان فولاد توجه کنید اینها ماه هاست دچار مشکل هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است برای یک بار هم که شده برای وضعیت آنها تعیین تکلیف کنیم اینها چند ماه است که حقوقشان پرداخت نشده در حالی که تعداد این افراد بیش از ۸۰ هزار نفر در سطح کشور هستند و متأسفانه در این میان وزارت رفاه نیز به وظایف خود عمل نمی کند.

در ادامه محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مربوطه در این خصوص با بازنشستگان فولاد صحبت خواهند کرد تا بعد از پیگیری این موضوع به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: ما نیز با رؤسای کمیسیون های اجتماعی و صنایع جلساتی برگزار خواهیم کرد تا به رفع معضلات بازنشستگان فولاد بیانجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز