خبرگزاری کار ایران

محمدجواد لاریجانی در جمع خبرنگاران:

احمد شهید صلاحیت گزارشگری وضعیت حقوق بشر را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۹۷

هر چقدر تهاجم‌ها به قوه قضاییه بیشتر می‌شود باید بدانیم که نقش قوه قضاییه در پاسداری از منافع ملی جدی‌تر است.

رییس ستاد حقوق بشر قوه‌قضاییه در واکنش به گزارش احمد شهید گفت: نه احمد شهید صلاحیت گزارشگری در خصوص وضعیت حقوق بشر را دارد و نه گزارش‌های او ارزش‌های حرفه‌ای برای بیان وضعیت حقوق بشر در یک کشور را داراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد لاریجانی در حاشیه همایش بزرگداشت قوه قضاییه که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: قوه قضاییه گذشته از جایگاه مهمی که در نظام جمهوری اسلامی دارد نمادی از ماهیت نظام است. نظام ما یک تاسیس سیاسی –مدنی بر اساس عقلانیت اسلامی است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه قوه توانمندی برای پاسداری از منافع ملی و امنیت ملی و پیشبرد اهداف نظام است گفت: طبیعتا کسانی که از پیشرفت نظام ما سر خوشی ندارند باید ستون‌های آن را بزنند.

رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ادامه داد: هر چقدر تهاجم‌ها به قوه قضاییه بیشتر می‌شود باید بدانیم که نقش قوه قضاییه در پاسداری از منافع ملی جدی‌تر است.

لاریجانی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر احمد شهید در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: تهاجم حقوق بشری جدید نیست و از صدر تاسیس نظام اسلامی وجود داشته است و احمد شهید نیز اولین گزارشگر ویژه‌ای نیست که غربی ها برای جمهوری اسلامی ایران گذاشته اند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: نه احمد شهید صلاحیت گزارشگری در خصوص وضعیت حقوق بشر را دارد و نه گزارش‌های او ارزش‌های حرفه‌ای برای بیان وضعیت حقوق بشر در یک کشور را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز