خبرگزاری کار ایران

بررسی میزان آلایندگی بنزین‌های تولیدی در کمیسیون بهداشت و درمان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۴۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت به سوال مشترک عبدالرحمان رستمیان نماینده دامغان و محمدجواد نظری‌مهر پاسخ می‌دهند.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به بررسی میزان آلایندگی بنزین‌های تولیدی می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در هفته جاری میزان آلایندگی بنزین‌های تولیدی از واحدهای پتروشیمی، پالایشگاهی و وارداتی را با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نفت و بهداشت، سازمان محیط زیست، سازمان استاندارد و دستگاه‌های نظارتی ذیربط مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین بازدید از نمایشگاه‌های ساتا و اتکا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در دستور کار این هفته کمیسیون قرار دارد.

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت به سوال مشترک عبدالرحمان رستمیان نماینده دامغان و محمدجواد نظری‌مهر پاسخ می‌دهند.

مسئولان سازمان‌های بیمه سلامت ایران و تامین اجتماعی نیز جهت بررسی راهکارهای تحت پوشش قرار دادن فرآورده‌های خونی به کمیسیون بهداشت و درمان می‌روند.

بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی و نیز وضعیت پرداخت مالیات توسط جامعه پزشکی کشور نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز