خبرگزاری کار ایران

هیلاری کلینتون:

آمریکا پیش از مذاکره با ایران درباره عراق ارزیابی‌های دقیقی انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۴۰

کلینتون با اشاره به مذاکرات احتمالی آمریکا و ایران درباره تحولات اخیر عراق، گفت که نمی‌توانم بگویم در حال حاضر به دنبال همکاری با ایران هستیم؛ بهترین رویکرد این است که پیش از هرگونه همکاری با ایران برآورد صحیحی از ماجرا داشته باشیم.

«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق‌ آمریکا تاکید کرد که دولت این کشور باید در تعامل احتمالی با ایران درباره مقابله با عناصر داعش در عراق، جانب احتیاط را رعایت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، کلینتون با اشاره به مذاکرات احتمالی آمریکا و ایران درباره تحولات اخیر عراق، گفت که نمی‌توانم بگویم در حال حاضر به دنبال همکاری با ایران هستیم؛ بهترین رویکرد این است که پیش از هرگونه همکاری با ایران برآورد صحیحی از ماجرا داشته باشیم.

وی که با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت‌وگو می‌کرد، گفت: «در مقطع زمانی فعلی از مذاکره یا توافق با ایران در ارتباط با عراق حمایت نمی‌کنم. هرگونه همکاری مستلزم ارزیابی‌های جدی است.»

بر اساس این گزارش، کلینتون ۶۶ ساله که هنوز درباره کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی اظهارنظر قطعی نکرده است، این روزها در حال معرفی کتاب جدید خود تحت عنوان «انتخاب‌های دشوار» است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز