خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور و محجوب از پاسخ وزیر قانع شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۳۸

بحثامروز ما درباره زیرمجموعه وزیر نفت است که دستورات آقای زنگنه را اجرا نمی‌کنند.

نمایندگان سوال‌کننده از وزیر نفت، از توضیحات از بیژن نامدار زنگنه قانع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان بررسی سوال ملی نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب از بیژن نامدار زنگنه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی پس از توضیحات وزیر نفت، نادر قاضی‌پور خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: ما از شما درخواست می‌کنیم کارگروهی تشکیل شود و از کمیسیون انرژی هم برای نظارت بر تولید ملی استفاده شود و اگر وزیر نفت با چنین پیشنهادی موافق کند ما نیز اعتراضی نداریم.

وی با بیان اینکه ما بحثشخصی با آقای زنگنه نداریم، افزود: بحثامروز ما درباره زیرمجموعه وزیر نفت است که دستورات آقای زنگنه را اجرا نمی‌کنند.

قاضی‌پور با بیان اینکه اگر وزارت نفت نیازهای خود را از داخل تأمین کند گام‌های مثبتی برداشته خواهد شد، تصریح کرد: بهره‌وری کل عوامل تولید در چنین شرایطی بهبود می‌یابد و با رشد ملی و اشتغال مواجه خواهیم شد، یکی از عوامل مهم در کیفیت تولید داخل میزان سفارشی است که به بخش تولید داده می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در ادامه سخنان قاضی‌پور اظهار داشت: همانطور که آقایان قاضی‌پور و محجوب دغدغه‌شان این است که زمینه هر چه بیشتر اشتغال در داخل و استفاده از امکانات با کیفیت لازم در همه عرصه‌ها خصوصا صنعت نفت در داخل افزایش یابد و همان گونه که وزیر نفت هم اعلام کردند، سیاست صنعت نفت هم بر این اساس است که هر قدر که امکان دارد این فرصت را خلق کند و به دو نتیجه بزرگ دست یابیم که یکی این است که با هزینه کمتر کارهای بزرگتری را صورت دهیم و دوم فراهم کردن زمینه رشد اقتصادی کشور است.

در پایان با موافقت وزیر نفت با تشکیل کارگروهی با همکاری کمیسیون انرژی جهت نظارت بر تولید ملی نادر قاضی‌پورو علیرضا محجوب از توضیحات وزیر نفت قانع شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز