خبرگزاری کار ایران

از سوی نیروی زمینی سپاه:

همایش مهمات برتر در رزم زمینی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۷۷

با توجه به حجم فعالیت‌ها و نیاز به همکاری با صنایع دفاعی، این مرکز در نظر دارد یک هم افزایی به منظور ایجاد تعامل بیشتر و افزایش سرعت پیشبرد پروژه‌ها را در سطح مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح بوجود آورد.

اولین همایش مهمات برتر در رزم زمینی به میزبانی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اولین همایش مهمات برتر در رزم زمینی به میزبانی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

سرهنگ ملا جانشین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به حجم فعالیت‌ها و نیاز به همکاری با صنایع دفاعی، این مرکز در نظر دارد یک هم افزایی به منظور ایجاد تعامل بیشتر و افزایش سرعت پیشبرد پروژه‌ها را در سطح مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح بوجود آورد.

ملا در خصوص اهداف برپایی این همایش، افزود: برای این همایش ۶ هدف عمده تبیین شده که می‌توان به گسترش تقویت همکاری‌های علمی - پژوهشی میان صنایع دفاعی کشور، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، تبادل نظر و انتقال تجربیات از طریق سخنرانی ها و ارائه مقاله، فراهم شدن زمینه مناسب جهت شناخت بهتر امکانات موجود و استفاده بهینه از آن‌ها، شناخت نیازهای دفاعی و ایجاد زمینه لازم جهت رفع آن‌ها، آشنایی محققین و اعضای هیئت علمی کشور با دستاوردهای علمی در زمینه مهمات و معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی صنایع و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

وی افزود: در این همایش علاوه بر ارائه مقالات برتر در حوزه های فیوز و سرجنگی، موتور و پیشرانه، سیستم طراحی مهمات، هوشمندسازی و آشکارسازی و سخنرانی صاحب نظران عملیاتی در نیرو، صنعت و موسسه دفاعی کشور، در نمایشگاهی تحت عنوان صنایع مهماتی کشور، آخرین دستاوردهای این حوزه دفاعی در قالب پوستر و مقاله به نمایش درمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز