خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای؛

ولایتی به بشار اسد تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۴۲

ملت سوریه با یکپارچگی، قدرت و اراده خود را با قاطعیت به منصه ظهور رساند و با حضور حماسی خود در انتخاباتی آزاد به جهانیان نشان داد که فقط و فقط این مردم سوریه هستند که سرنوشت خویش را تعیین نموده و خواهد نمود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی نامه‌ای به بشار اسد انتخاب مجدد وی را به ریاست جمهوری این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل نامه علی اکبر ولایتی به رئیس جمهور سوریه به شرح زیر است:

بار دیگر که ملت بیدار سوریه یکپارچگی و قدرت و اراده خود را به منصه ظهور رساند. یک بار دیگر وعده تخلف ناپذیر خداوند محقق گردید و پایداری و مقاومت به حق دولت و ملت سوریه در مقابل استکبار تکفیر و گمراهی به ثمر نشست و نقشه‌های آنان را نقش بر آب ساخت و بر پیش‌بینی‌ها و وعده‌های شیطانی یاوه‌گویان و به اصطلاح قدرت‌های جهانی خط بطلان کشید و به همگان نشان داده شد که «ان الله یدافع عن الدین امنو و ان الکافرین لا مولی لهم».

در این راه ملت سوریه با یکپارچگی، قدرت و اراده خود را با قاطعیت به منصه ظهور رساند و با حضور حماسی خود در انتخاباتی آزاد به جهانیان نشان داد که فقط و فقط این مردم سوریه هستند که سرنوشت خویش را تعیین نموده و خواهد نمود.

اینجانب با کمال افتخار و ابراز سربلندی از انتخاب شایسته ملت عزیز سوریه، انتخاب حضرتعالی را به مقام ریاست جمهوری کشور دوست و برادر سوریه تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون شما را در توسعه عمران، ‌آبادانی و پیشرفت آن کشور عزیز خواهانم و رجاء واثق دارم که با درایت جنابعالی سوریه از بحران به سلامت خواهد گذشت و مسیر پرخیر و برکت مقاومت ضد صهیونیستی مردمی و برخواسته از روح مقاومت پیش از این آغاز شده بهتر از پیش پیموده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز