خبرگزاری کار ایران

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در نشست شورای اروپایی روابط خارجی:

فتوای رهبری بزرگترین تضمین برای غیرنظامی بودن برنامه هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۴۷

برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران فاقد هرگونه ابعاد نظامی است و فتوای رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان بزرگترین پشتوانه دینی و سیاسی، این ادعا را تضمین می‌کند.

معاونان وزیر امور خارجه ایران و اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در نشست سالانه شورای اروپایی روابط خارجی در شهر رم، فتوای رهبری را بزرگترین ضمانت برای ادعای غیر نظامی بودن برنامه هسته‌ای خواندند.

به گزارش ایلنا، اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان عصر پنجشنبه پیش از ترک رم به مقصد تهران با حضور در محل نشست سالانه شورای اروپایی روابط خارجی در پایتخت ایتالیا، سیاست هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و مواضع بحق کشورمان در موضوعات منطقه ای را تبیین کردند.

مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکا و سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه در جمع مقامات سابق و فعلی کشورهای مختلف اروپایی ضمن تشریح اهداف جمهوری اسلامی ایران از پیگیری مذاکرات هسته‌ای، یادآور شدند که برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران فاقد هرگونه ابعاد نظامی است و فتوای رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان بزرگترین پشتوانه دینی و سیاسی، این ادعا را تضمین می‌کند.

مقامات اروپایی در این نشست همچنین از دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسایل منطقه‌ای از جمله در عراق و سوریه آگاه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز