خبرگزاری کار ایران

آیت الله مکارم شیرازی:

حرف خود را منطقی و مودبانه می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۶۱

برای مقابله با نشر فساد نه مایوس می‌شویم و نه حالت انفعالی به خود می‌گیریم / مفسده برانگیز بودن ماهواره غیرقابل انکار است.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: حرف خود را در قالب امر به معروف و نهی از منکر، منطقی، مودبانه، صریح و شفاف می‌زنیم.

به گزارش ایلنا، این مرجع تقلید روز چهارشنبه دردرس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بابیان اینکه در مقابل نشر فساد از سوی دشمنان اسلام وظیفه مراجع و علمای حوزه سنگین است، افزود: برای مقابله با نشر فساد نه مایوس می شویم و نه حالت انفعالی به خود می‌گیریم.

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: اینکه راجع به وضع حجاب و ماهواره صحبت نکنیم فایده ندارد پس حرف خود را می گوییم چرا که مفسده برانگیز بودن ماهواره غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه دشمنان با انگیزه فاسد کردن مکتب افراد و انگیزه‌های سیاسی و اقتصادی دست به نشر فساد می‌زنند، افزود: امروز مواد مخدر و نشر فیلم های مبتذل یکی از پردرآمدترین تجارت های دنیاست وبسیاری از سیاستمداران دنیا به آن آلوده است.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: رژیم صهیونیستی بخشی از مناطق کشاورزی خود را به کشت تریاک اختصاص داده است تا با صادر کردن آن به جنوب لبنان، شیعیان مبارز را به مواد مخدر آلوده کند.

وی افزود: امروز بیش از دو هزار شبکه فارسی زبان برای تخریب ارزشها و اعتقادات مردم فعالیت می کنند که انگیزه آنها اقتصادی و سیاسی است.

آیت الله مکارم شیرازی خواستار تبلیغ خالصانه طلاب برای ترویج ارزش‌های اسلامی شد و ادامه داد: طلاب باید به اندازه توان خود و به مانند پزشکی که به دنبال بیمار خود می رود، تبلیغ کنند.

وی گفت: طلاب نیازهای مردم را سنجیده و بر اساس آن برنامه تبلیغی خود را اجرا کنند وروی اصل مبدا و معاد تاکید مخصوصی داشته باشند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه طلاب کار تبلیغی را برای کسب رضایت خدا انجام دهند ادامه داد: با اخلاق خوب خود مردم را مجذوب کنید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز