خبرگزاری کار ایران

زاهدی در نطق میان دستور:

گروه تروریستی داعش به دنبال انتقام گرفتن از شکست در سوریه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۷۳

به نظر می‌رسد برخی از دولتمردان رویکرد تسامح و تساهل را در بحثفرهنگ در پیش گرفته‌اند که این مواضع با مشی و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تقابل است.

نماینده مردم کرمان گروهک تروریستی داعش را موردحمایت آمریکا خواند و گفت: بدنبال شکست گروهک داعش در سوریه آنها می‌خواهند انتقام خود را با کمک نیروهای بعثی عراق بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱ + ۵ اظهار کرد: ‌ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده از آنها می‌خواهیم در لحظه لحظه مذاکرات مراقب منافع ملی باشند زیرا آنها و به خصوص آمریکا نشان داده که اصلا قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه گروه‌های تندرو و تروریستی مثل داعش تحت حمایت ابرقدرت‌هایی مثل آمریکا قرار دارند، ابراز کرد: بدنبال شکست گروهک داعش در سوریه آنها می‌خواهند انتقام خود را با کمک نیروهای بعثی عراق بگیرند که انشاالله دولت مالکی به کمک ارتش مقتدر عراق و مردم نقشه آنها را بر آب می‌کنند.

نماینده مردم کرمان خطاب به وزرای دولت گفت: به نظر می‌رسد برخی از دولتمردان رویکرد تسامح و تساهل را در بحثفرهنگ در پیش گرفته‌اند که این مواضع با مشی و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تقابل است.

وی همچنین در خصوص ابلاغ سیاست‌های اقتصادی توسط رهبری ابراز کرد: چهار ماه از ابلاغ این سیاست‌ها می‌گذرد اما تاکنون اقدام خاصی دیده نشده و انجام این سیاست‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همچنان شاهد بیکاری و رکود هستیم که البته برخی از این مشکلات به خاطر عدم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر علوم گفت: به شما تذکر جدی می‌دهم که در انتصابات و حمایت خود از برخی افراد فتنه‌گر پرهیز کنید و در انتخاب روسای دانشگاه‌ها معیارهای شورای عالی انقلاب فرهنگی را مدنظر قرار دهید.

وی افزود: به وزیر نیرو به خاطر کاهش وحشتناک آب زیرزمینی در کرمان تذکر می‌دهم چراکه این مساله اکنون به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است.

زاهدی همچنین در تذکری خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: در کشور و حتی در استان کرمان افراد سودجو تعداد زیادی معدن ثبت کرده‌اند که از آنها هیچ استفاده‌ای نمی‌کنند و تنها آنها را مبادله و دلالی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز