خبرگزاری کار ایران

سالک در تذکر شفاهی:

معوقات بازنشستگان فولاد ذوب آهن مورد توجه قرا گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۴۲

به وضع جانبازان به ویژه آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در سعادت آباد تهران و رجایی اصفهان رسیدگی شود چرا که این عزیزان جان خود را فدای کشور کردند و اکنون وظیفه ماست که به آنها توجه کنیم.

نماینده مردم اصفهان از وزیر تعاون خواست که وضعیت نگران کننده بازنشستگان فولاد ذوب آهن و پرداخت معوقات آنها توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد سالک در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای احیای مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری با ارائه راهکارهای مبتنی بر راهبردها و اهداف برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله قانون عفاف و حجاب براساس تعریف مقام معظم رهبری از فرهنگ تلاش کنید.

نماینده مردم اصفهان همچنین در تذکر به دستگاه قضایی و امنیتی کشور گفت: باید با بی‌حجابی و بی‌فرهنگی مقابله کرد و بنده در این راستا از مراجع و علما به ویژه آیت‌الله خاتمی دفاع می‌کنم.

وی در تذکر به وزیر نیرو نیز گفت: انتقال آب به فلات مرکزی باید در اولویت امور قرار گیرد تا نگرانی مردم بابت تامین آب شرب در تابستان مرتفع گردد.

سالک همچنین در تذکر به رئیس جمهور گفت: خواستار رسیدگی به وضع جانبازان به ویژه آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در سعادت آباد تهران و رجایی اصفهان هستم چرا که این عزیزان جان خود را فدای کشور کردند و اکنون وظیفه ماست که به آنها توجه کنیم.

وی همچنین از وزیر تعاون خواست که وضعیت نگران کننده بازنشستگان فولاد ذوب آهن و پرداخت معوقات آنها توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز