خبرگزاری کار ایران

افضلی فرد در تذکری شفاهی:

راه آهن میانه اردبیل جزء پروژه های ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۳۱

در شرایطی که نرخ بیکاری ۱۲.۸ درصد است و یکی از تأکیدات ابلاغی سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد اشتغال است براین اساس اخراج برخی کارکنان در شهرک های صنعتی توسط مدیرعامل شرکت های شهرک های صنعتی و وزارت راه و شهرسازی چه معنایی دارد.

نماینده مردم اردبیل در تذکری خطاب به معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور با استناد به اصل ۴۸ قانون اساسی در خصوص تاکید بر توزیع عادلانه سرمایه، امکانات و درآمدهای ملی در سطح استان ها و پرهیز از تبعیض خاطرنشان کرد: در همین رابطه راه آهن میانه اردبیل جزء پروژه های ملی است که یکی از آرزوهای مردم محروم استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی افضلی فرد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اصل ۲۲ و ۲۸ قانون اساسی اشاره دارد که حیثیت، جان، مال، حقوق و مسکن اشخاص از تعرض مصون ماند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که نرخ بیکاری ۱۲.۸ درصد است و یکی از تأکیدات ابلاغی سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد اشتغال است براین اساس اخراج برخی کارکنان در شهرک های صنعتی توسط مدیرعامل شرکت های شهرک های صنعتی و وزارت راه و شهرسازی چه معنایی دارد.

وی در تذکر دیگری خطاب به معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور با استناد به اصل ۴۸ قانون اساسی در خصوص تاکید بر توزیع عادلانه سرمایه، امکانات و درآمدهای ملی در سطح استان ها و پرهیز از تبعیض خاطرنشان کرد: در همین رابطه راه آهن میانه اردبیل جزء پروژه های ملی است که یکی از آرزوهای مردم محروم استان به شمار می‌رود.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: از معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور می خواهم نسبت به اجرایی شدن پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اختصاص یک میلیارد دلار از محل فاینانس(ج) برای این پروژه مهم اقداماتی عاجل در نظر گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز