خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

آمادگی ارتش امکان طمع‌ورزی به ایران را از دشمنان گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۹۵

مردم ایران همیشه مردم صلح‌طلب بوده و هستند ولی اگر جنگی از سوی دشمنان علیه ذره‌ای از خاک عزیزمان آغاز شود جواب غیرقابل جبرانی خواهند داشت. / هدف ارتش آمریکا در منطقه مهار ایران است

فرمانده نیروی زمینی ارتش هدف حضور ارتش آمریکا در منطقه به بهانه مختلف را مهار ایران اعلام کرد و گفت: پاسخ ایران به هرگونه تعرض غیرقابل جبران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان بعد از ظهر امروز در جمع پرسنل یگان‌های نمونه ارتش در مراغه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با آمادگی دفاعی که از برکت هشت سال دفاع مقدس و رزمایش‌های کلاسیک به دست آورده، ایران اسلامی را به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل کرده است.

وی هدف حضور ارتش آمریکا در منطقه به بهانه‌های مختلف را به مهار ایران اعلام کرد و افزود: آمادگی ارتش و نیروهای مسلح امکان طمع‌ورزی به ایران را از دشمنان گرفته است.

امیرپوردستان از نیروهای مسلح خواست با بهره‌گیری از اقتدار بوجود آمده در ارتش هر روز آمادگی نظامی و دفاعی خود را افزایش دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اعتماد به نفسی که از برکت رزمایش‌های نظامی در ارتش بوجود آمده کشور برای هرگونه جنگی آماده هستند.

امیرپوردستان افزود: مردم ایران همیشه مردم صلح‌طلب بوده و هستند ولی اگر جنگی از سوی دشمنان علیه ذره‌ای از خاک عزیزمان آغاز شود جواب غیرقابل جبرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح نیروهایی دشمن‌شناس هستند و در همه بخش‌ها در اوج آمادگی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به افتخار آفرینی گروه ۱۱ توپخانه مراغه در دروان دفاع مقدس افزود: گروه ۱۱ مراغه در دفاع مقدس عامل آرامش روانی جبهه‌های حق علیه باطل بود.

وی گفت: امسال طرح‌های فنی و مهندسی در پادگان امام رضا(ع) مراغه توسعه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز