خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد خبر داد:

اجرای رزمایش پدافند هوایی در جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۴۶

با توجه به اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این رزمایش‌ها کاملاً متنوع و برابر تهدیدات روز برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند میزان آمادگی کارکنان و سامانه‌ها را در مقابله با هرگونه تهدید بصورت واقعی مورد ارزیابی قرار دهد و موجب ارتقاء توان رزمی و عملیاتی یگان‌های پدافند هوایی در سطح کشور شود.

مرحله دوم رزمایش تاکتیکی مصباح الهدی با رمز یا ابالفضل(ع) در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس، رزمایش یک‌روزه مصباح الهدی در این منطقه پدافندی برنامه‌ریزی و دو مرحله از آن به اجرا درآمده است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد ادامه داد: این مرحله از رزمایش مصباح الهدی با محوریت گروه پدافند هوایی کیش برگزار شد و سامانه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای و الکترونیکی و پست‌های دیده‌بانی برابر برنامه‌های رزمی مورد آزمایش عملیاتی قرار گرفت و این سامانه‌ها اقدام تاکتیکی مناسب علیه اهداف خود را به انجام رساندند.

وی افزود: رزمایش‌های مصباح الهدی برای کلیه مناطق پدافندی برنامه‌ریزی شده است و در طول سال هر منطقه پدافندی موظف به برگزاری این رزمایش و ارزیابی کارکنان و سامانه‌های پدافندی در مواجهه با حملات احتمالی است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این رزمایش‌ها کاملاً متنوع و برابر تهدیدات روز برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند میزان آمادگی کارکنان و سامانه‌ها را در مقابله با هرگونه تهدید بصورت واقعی مورد ارزیابی قرار دهد و موجب ارتقاء توان رزمی و عملیاتی یگان‌های پدافند هوایی در سطح کشور شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز