خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب به مناسبت روز جوان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۸۵

شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب، در سال‌گشت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) سال‌روز پیروزی گفتمان اعتدال، هم‌چنین آستانه‌ و روز جوان، ضمن تبریک این دو مناسبت فرخنده، از دولت محترم درخواست دارد برنامه‌هایی جدی، مبنی بر استفاده از جوانان متعهد و متخصص، در دستور کار قرار دهد.

شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب به مناسبت روز جوان اقدام به صدور بیانیه ای کرد که در قسمتی از آن آمده است: بر همه‌گان آشکار و پذیرفتنی است که به واسطه‌ی گفتار و رفتار نادرست دولت‌های نهم و دهم، کشور در بحرانی گرفتار است که جز با به‌کارگیری نیروهای باتجربه و باسابقه، برون رفتی ندارد. اما نگرانی جدی زمانی پدید می‌آید که گویی دولت، تمایلی به تغییر در نیروی انسانی خود ندارد. چرا که نشانه‌ای از تمایل دولت در به‌کارگیری جوانان مشاهده نمی‌شود.

به گزاش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یک سال گذشت از روزی که ملت، با عزمی جزم و اراده‌ای راسخ، برای تغییر به پای صندوق‌های رای رفت. نتیجه‌ی آن خواست همه‌گانی، بی‌شک تجلی آیه‌ی شریفه‌ی " یدالله مع الجماعه " بود که گفتمان حاکم بر کشور را به سود خواست ملت تغییر داد و خط بطلانی بر رویای دشمنان کشید.


از آن زمان روحی تازه و پر امید، در شریان‌های جامعه جریان دارد. از آن زمان همه‌ی اقشار، با نگاهی نو، آینده‌ای به‌تر و برازنده‌ی نام و تمدن کهن ایران‌زمین برای خود تصویر می‌کنند. در این میان اما، هرچه می‌گذرد نگرانی‌هایی بیش‌تر جلوه می‌کند. نگرانی از چه‌گونه ساختن آینده. نگرانی از کیفیت و کمیت بهره‌گیری از انرژی و توان نسل جوان.
اگر تحول و تغییری که مد نظر مردم است، با نیروهای دولت پیشین شدنی بود، امروز شاهد این سطح از نابسامانی در عرصه اقتصاد، سیاست داخلی، سیاست خارجی و دیگر عرصه‌ها نبودیم. لذا از دولت محترم خواستاریم صدای رسای ملت در میل به تغییر را شنیده و در استفاده از مدیران پایینی و میانی دولت‌های نهم و دهم اصرار نورزد.


بر همه‌گان آشکار و پذیرفتنی است که به واسطه‌ی گفتار و رفتار نادرست دولت‌های نهم و دهم، کشور در بحرانی گرفتار است که جز با به‌کارگیری نیروهای باتجربه و باسابقه، برون رفتی ندارد. اما نگرانی جدی زمانی پدید می‌آید که گویی دولت، تمایلی به تغییر در نیروی انسانی خود ندارد. چرا که نشانه‌ای از تمایل دولت در به‌کارگیری جوانان مشاهده نمی‌شود.


اینک، شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب، در سال‌گشت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) سال‌روز پیروزی گفتمان اعتدال، هم‌چنین آستانه‌ و روز جوان، ضمن تبریک این دو مناسبت فرخنده، از دولت محترم درخواست دارد برنامه‌هایی جدی، مبنی بر استفاده از جوانان متعهد و متخصص، در دستور کار قرار دهد. نسل جوان، باید همین امروز به عرصه‌های اجرایی وارد شده و تجربه کسب کند تا بتواند در آینده، کرسی‌های مدیریتی را تصدی نماید. تدبیری این‌چنین، امید را در دل جوانان وطن زنده و افق‌های دور را برای ایران عزیز، روشن خواهد کرد.


شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب

۱۸ خرداد ۱۳۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز